-
1دورية أكاديميةResidents’ Negative Perception of Fellow Countryman’s Travelling During Epidemiological Restrictions
المؤلفون: Natalia Chevtaeva, Ekaterina Chevtaeva, Emmanuel Gamor
المصدر: Banber Erevani Hamalsarani. Sots'iologia, Vol 14, Iss 1(37) (2023)
مصطلحات موضوعية: hierarchical multiple regression, risk management, travel behaviour, COVID-19, recovery marketing, Sociology (General), HM401-1281
وصف الملف: electronic resource
-
2
المؤلفون: Vardan Atoyan, Narek Ghukasyan
المساهمون: Armenian State University of Economics (ASUE), Atoyan, Vardan
المصدر: 21st Century
21st Century, Noravank, 2010, pp.93-104
HALمصطلحات موضوعية: Public policy, քաղաքական գործընթաց, marketing, Political marketing, մարքեթինգ, [SHS] Humanities and Social Sciences, քաղաքական մարքեթինգ, [SHS]Humanities and Social Sciences
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d69df931af57df579ba6909d5e0e8be2
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03278813