يعرض 1 - 10 نتائج من 5,085 نتيجة بحث عن '"Marketing"', وقت الاستعلام: 1.43s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: On the Relationship between the Digital Markets Act and Competition Law. (English)

    المصدر: Pravnik; 2023, Vol. 162 Issue 10, p944-992, 16p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Replacing Third-party Cookies with Google's Ambitious FLoC System. (English)

    المؤلفون: Klodwig, Jakub

    المصدر: Pravnik; 2023, Vol. 162 Issue 10, p980-992, 8p

    الشركة/الكيان: GOOGLE Inc.

  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Cooperation Means an Agreement between both Contracting Parties: The Private and the Public Sectors. (English)

    المؤلفون: Řezáč, Vít

    المصدر: Urbanismus a Uzemni Rozvoj; 2023, Issue 4, Special section p11-16, 6p

  6. 6
  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Promotion of products and services through influencers in the light of (not only) the amendment of consumer law. (English)

    المؤلفون: KLÍMA, TOMÁŠ, BENEŠ, JIŘÍ

    المصدر: Jurisprudence (1802-3843); 2023, Issue 1, p27-34, 8p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: MARKETING COMMUNICATION TOOLS SUPPORTING THE COMPETITIVENESS OF CZECH MINIBREWERS. (English)

    المؤلفون: Březinová, Monika

    المصدر: Young Science / Mladá Veda; 2023, Vol. 11 Issue 1, p81-88, 8p

    مصطلحات جغرافية: CZECH Republic

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: SOCIAL NETWORKS AS SUPPORT FOR KINDERGARTEN MARKETING ACTIVITIES. (English)

    المؤلفون: Ungvarská, Ivona, Selecký, Erik

    المصدر: Young Science / Mladá Veda; 2023, Vol. 11 Issue 1, p20-32, 13p

  10. 10
    دورية أكاديمية