-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: عالیة مواقع الویب في الاست ا رتیجیة الاتصالیة التسویقیة للعروض السیاحیة في الج ا زئر د ا رسة حالة موقع و ا زرة السیاحة والصناعات التقلیدیة. (Arabic)
The effectiveness of websites in the marketing communication strategy of tourist offers in Algeria: Case study: the website of the Ministry of Tourism and Handicrafts. (English)المؤلفون: BENDEBILI, Ismail, BENAICHA, Abdelkrim
المصدر: Al-Tawasul; 2023, Vol. 29 Issue 4, p74-87, 14p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, COMMUNICATION in marketing, DIGITAL communications, INTERNET marketing, TOURISTS
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: تسویق منتوج رقائق البطاطا المقلیة في الج ا زئر. (Arabic)
Potato chips marketing in Algeria. (English)المؤلفون: CHIKHI, Kamel, Abdelkrim, YAHIA BERROUIGUET
المصدر: Al-Tawasul; 2020 Special Issue, Vol. 26, p261-273, 13p
مصطلحات موضوعية: FOOD consumption
مصطلحات جغرافية: ALGERIA
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: هيكل التوتر للانفعالات في الإعلان. (Arabic)
The structure tensive of emotions in advertising. (English)المؤلفون: LOUNICI, Mourad, AIT-DAHMANE, Karima
المصدر: Al-Tawasul; 2021, Vol. 27 Issue 2, p252-262, 11p
مصطلحات موضوعية: SPEECH, ADVERTISING, EMOTIONS
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: الوقود الحيوي والزراعة: أي علاقة تكاملية؟. (Arabic)
Biofuels and Agriculture: what Complementary Relationship? (English)المؤلفون: Khanfar, Manaa
المصدر: Al-Tawasul; mar2016, Issue 45, p306-311, 6p