-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Audrius Dabrovolskas
المصدر: Information & Media, Vol 99 (2024)
مصطلحات موضوعية: film marketing, brand continuity, social media, integrated marketing communication, assemblage theory, Redirected, Communication. Mass media, P87-96, Information technology, T58.5-58.64
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Olena Parkhomenko, Olena Iarmosh
المصدر: Mokslo Taikomieji Tyrimai Lietuvos Kolegijose, Vol 2, Iss 18, Pp 158-167 (2022)
مصطلحات موضوعية: marketing mix model, 4p, 4e, lego serious play methodology, marketing activity, Computer applications to medicine. Medical informatics, R858-859.7, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Influence of Digital Marketing On the Communication of Football Clubs. (English)
المؤلفون: Šidlauskė, Aušrinė, Ūsas, Antanas
المصدر: Leisure Time Research / Laisvalaikio Tyrimai; 2023, Vol. 1 Issue 21, p16-24, 9p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, SOCCER teams, SOCIAL media, COMMUNICATION in marketing, SOCCER fans
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Laura Samulionytė, Virginija Latvėnienė
المصدر: Taikomieji Moksliniai Tyrimai, Vol 1, Iss 2, Pp 49-70 (2022)
مصطلحات موضوعية: elements of the marketing complex: product, price, promotion, place, people, process, physical evidence, customer loyalty, Social Sciences, Medicine
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Emotion-based communication: the specifics of fear and hope tactics. (English)
المؤلفون: Juozėnaitė, Eglė
المصدر: Socialiniai Tyrimai; 2023, Vol. 46 Issue 1, p103-117, 15p
مصطلحات موضوعية: COMMUNICATION in marketing, BRAND image, COMPETITIVE advantage in business, CONSUMERS, EMOTIONS, EMOTIONAL state
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: CORRELATION OF VISUAL CHARACTERISTICS OF IMAGES AND USER PERSONALITY TRAITS IN PROMOTION ON SOCIAL MEDIA. (English)
المؤلفون: Sačer, Sabina
المصدر: Proceedings of the Faculty of Economics & Business in Zagreb / Zbornik Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu; 2022, Vol. 20 Issue 2, p47-60, 14p
مصطلحات موضوعية: DIGITAL footprint, PERSONALITY, MARKET segmentation, CONSUMERS, STATISTICAL correlation, INTERNET marketing
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Neringa Grigarienė, Virginija Jurėnienė
المصدر: Vilnius University Open Series (2022)
مصطلحات موضوعية: creative industries, design product, design thinking, design product development, design management, marketing, Social sciences (General), H1-99, Philology. Linguistics, P1-1091, Philosophy. Psychology. Religion
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kristen Highland
المصدر: Knygotyra, Vol 78 (2022)
مصطلحات موضوعية: bookselling, bookstores, United States, book marketing, premiums, book catalogues, Bibliography. Library science. Information resources
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: A STUDY OF THE PECULIARITIES OF SIGNALS AFFECTING THE BEHAVIOR OF THE STOCK MARKET IN A GLOBAL ENVIRONMENT. (English)
المؤلفون: KIŠKIENĖ, Karolina, VASILIAUSKAITĖ, Asta
المصدر: Science: Future of Lithuania / Mokslas: Lietuvos Ateitis; 2022, Vol. 14, p1-7, 7p
مصطلحات موضوعية: COVID-19 pandemic, STOCK exchanges, SCIENTIFIC literature, MARKETING forecasting, INVESTORS, INVESTOR confidence