يعرض 1 - 10 نتائج من 41 نتيجة بحث عن '"Marketing"', وقت الاستعلام: 0.98s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: PSYCHOLOGICAL FOUNDATIONS OF THE BRAND ADDICTION CONCEPT: A COMPULSIVE DESIRE TO OWN A BRAND. (English)

    المصدر: Psychology: Science & Practice; 2021, Vol. 5 Issue 9/10, p71-84, 14p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: GALEV, Goce

    المصدر: Vizione; 2019, Issue 33, p243-256, 14p

    الشركة/الكيان: EUROPEAN Union, EUROPEAN Commission

  5. 5
  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: SYSTEM OF TERRITORIAL MARKETING - A STRATEGIC ELEMENT FOR DEVELOPMENT. (English)

    المصدر: International Dialogue: East-West; apr2018, Vol. 5 Issue 1, p7-11, 5p

  7. 7
    مؤتمر

    المؤلفون: SHAJNOSKI, Slobodan

    المصدر: Proceeding of International Scientific Conference 'The Role of Media in Promotion of Products & Services'; jun2012, p640-650, 11p

  8. 8
    مؤتمر

    المؤلفون: PAVLOVIC-Latas, Dragan

    المصدر: Proceeding of International Scientific Conference 'The Role of Media in Promotion of Products & Services'; jun2012, p443-452, 10p

  9. 9
    مؤتمر

    المؤلفون: IGNJATOV, Ivan

    المصدر: Proceeding of International Scientific Conference 'The Role of Media in Promotion of Products & Services'; jun2012, p677-690, 14p

  10. 10
    مؤتمر

    المؤلفون: ESMEROVA, Emanuela

    المصدر: Proceeding of International Scientific Conference 'The Role of Media in Promotion of Products & Services'; jun2012, p623-639, 17p