يعرض 1 - 7 نتائج من 7 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 3.37s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of Social Marketing Campaigns Through the Social Media to Aware Consumer Behavior. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p1-15, 15p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of Knowledge Management in Marking out the Business’ Strategic Options. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p29-43, 15p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Islamic Educational Administrative Rooting for Knowledge Management. (English)

    المؤلفون: تهاني عبدهللا ال

    المصدر: International Journal of Educational Psychological Studies (EPS); 2023, Vol. 12 Issue 5, p911-927, 17p

    مصطلحات موضوعية: KNOWLEDGE management, SCHOOL administration, ISLAM, MEMORIZATION

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: An Economic Study of the Future of the Egyptian Potato. (English)

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Sep2023, Vol. 14 Issue 9, p543-549, 7p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: ةاجن يريضحل

    المصدر: Insāniyāt / Revue Algérienne d'Anthropologie et de Sciences Sociales; 2020, Issue 89, Preceding p1-5, 6p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Prospects of Tourism Investment in Algeria Based on Plan of Tourism Initialization (2030). (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p541-560, 20p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Environmental and social responsibility dimensions in the Algerian oil companies - A field study of ENSP Group. (English)

    المصدر: Roa Iktissadia Review; 2016, Issue 11, p329-342, 14p