يعرض 1 - 10 نتائج من 292 نتيجة بحث عن '"Marketing"', وقت الاستعلام: 1.52s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Sensory marketing and overviews of equivalences in the executive secretary field. (English)

    المصدر: Revista Expectativa; jul-set2023, Vol. 22 Issue 3, p42-68, 27p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Social Marketing Strategies adopted in the Next Minute Law Campaign. (English)
    Estrategias de Marketing Social adoptadas en la Campaña Ley del Minuto Siguiente. (Spanish)

    المصدر: Journal Public Administration & Social Management / Administração Pública e Gestão Social; abr-jun2023, Vol. 15 Issue 2, p1-15, 15p

    مصطلحات جغرافية: SAO Paulo (Brazil), BRAZIL

  3. 3
  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The importance of olfactory marketing in fashion brands: the Abercrombie & Fitch case. (English)

    المؤلفون: Brito, Teresa, Duarte, Alexandre

    المصدر: Comunicação Pública; 2023, Vol. 18 Issue 34, p1-25, 25p

    الشركة/الكيان: ABERCROMBIE & Fitch Co.

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Digital platform workers: globalisation, super-exploitation and class struggle. (English)

    المؤلفون: Felix, Gil

    المصدر: Sociedade e Estado; jan-abr2023, Vol. 38 Issue 1, p35-62, 28p

    الشركة/الكيان: UBER Technologies Inc.

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: CONTENT MARKETING DEVELOPED FROM THE PERSONA OF AN EXTENSION PROJECT FOR FAMILIES OF PEOPLE WITH DISABILITIES. (English)
    MARKETING DE CONTENIDOS DESARROLLADO A PARTIR DE LA PERSONA DE UN PROYECTO DE EXTENSIÓN PARA FAMILIAS DE PERSONAS CON DISCAPACIDAD. (Spanish)

    المصدر: Brazilian Business Law Journal / Administração de Empresas em Revista; 2023, Vol. 1 Issue 31, p256-279, 22p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Digital Micro-influencers and Partnerships. (English)
    Micro Influyentes Digitales y Asociaciones. (Spanish)

    المصدر: Journal of Administrative Sciences / Revista Ciências Administrativas; 2023, Vol. 29, p1-10, 10p

    مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, MARKETING strategy

  8. 8
  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: THE COMPETITIVE CAPACITY ANALYSIS OF MICRO AND SMALL BRAZILIAN COMPANIES WITH A VIEW TO EXPORT. (English)

    المصدر: Exacta; jan-mar2023, Vol. 21 Issue 1, p53-79, 27p

    مصطلحات جغرافية: BRAZIL

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: MARKETING INFORMATION SYSTEM (SIM) AT THE SERVICE OF COSMETIC PRODUCTS: A QUALITATIVE APPROACH IN THE NATURA COMPANY. (English)

    المصدر: CPMark: Caderno Profissional de Marketing; ago-nov2022, Vol. 10 Issue 5, p41-67, 27p