يعرض 1 - 3 نتائج من 3 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.35s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Media and Sports as Tools for National Branding and Brand Marketing: Case Study of Qatar's Strategy. (English)

    المؤلفون: كمال حميدو

    المصدر: Arab Policy (Siyasat Arabiya); Jul2022, Vol. 10 Issue 57, p26-45, 20p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Investing in Sports to Promote Sustainable Development Goals: The Case of the Qatari Humanitarian and Development Sector Post-World Cup. (English)

    المؤلفون: منى هداية

    المصدر: Hikama; Spring2024, Vol. 8 Issue 4, p156-183, 28p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Sports and International Relations: Thinking of Sports through the Lense of Positivism. (English)

    المؤلفون: أحمد قاسم حسين

    المصدر: Arab Policy (Siyasat Arabiya); Sep2022, Vol. 10 Issue 58, p55-73, 19p