-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of the Marketing Intelligence System in the Effectiveness of Marketing Research Case Study – Ooredoo. (English)
المؤلفون: حُسام نَعْيم زُه
المصدر: AAU Journal of Business & Law; 2023, Vol. 7 Issue 1, p134-162, 29p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Relationship of Human Resources and International Marketing to Maximizing and Flowing Foreign Investment. (English)
المؤلفون: عـاطـف بن محمد بن, نفيسة المجديدي
المصدر: Rihan Journal for Science Publishing; 2024, Issue 48, p173-210, 38p
مصطلحات موضوعية: EXPORT marketing, FOREIGN investments, INTERNATIONAL markets, MARKETING strategy, HUMAN resources departments
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of the marketing vigilance on the crises marketing -An exploratory study for workers opinions in communication company Skikda-. (English)
المؤلفون: د. أسيا إيمان خنشو ل
المصدر: Economic Researcher Review; 2022, Vol. 10 Issue 1, p259-271, 13p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Inbound marketing; The new generation in digital marketing from attraction to satisfaction. (English)
المؤلفون: عصماني سفيان
المصدر: Journal of Economic Sciences, Management & Commercial Sciences (JESMCS); 2022, Vol. 15 Issue 1, p58-73, 16p
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Economics & Finance (2437-0630); 2023, Vol. 9 Issue 1, p18-33, 16p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing Gorillas as a Creative Technique to Enhance Brand Image - A Case Study of the Fruital Coca-Cola Foundation. (English)
المؤلفون: طرشاني سهام, زاير وافية
المصدر: Journal of Economic Sciences, Management & Commercial Sciences (JESMCS); 2022, Vol. 15 Issue 2, p17-30, 14p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The Modified Role of digital marketing in the relationship between the consumer's purchasing behavior and increasing the market share by applying to the Nile Company for soft water and natural juices. (English)
المؤلفون: أبوبكر عامر محمد لقم ة, محمد مختار إبراهيم أحمد, صديق عبد الرحمن شعيب صالح, مختار محمد خليل إبراهي م
المصدر: Rihan Journal for Science Publishing; 2023, Issue 42, p293-320, 28p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The Textual Discourse Structure of Marketing Emails. (English)
المؤلفون: نادية السعيد محل, محمد جيم ياغي, حسين محمد ياغي
المصدر: Jordanian Educational Journal; 2024 Supplement, Vol. 9, p1-23, 23p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing Deception by the Internet Service Providers from the Perspectives of the University Students in Hebron Governorate. (English)
المؤلفون: بشائر جمال التكر, سمير أبوزنيد
المصدر: Journal of the Arab American University; 2022, Vol. 8 Issue 1, p144-177, 34p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of content marketing video in improving Customer brand engagement-A field study of followers of the company (MTN) and (Ooredoo) via Facebook in Syria and Algeria. (English)
المؤلفون: د ابية وقنوي, ط/د حممد محاد, ط/د اندية عبد الك
المصدر: Journal of Economic Sciences, Management & Commercial Sciences (JESMCS); 2021, Vol. 14 Issue 2, p191-205, 15p