يعرض 1 - 9 نتائج من 9 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.72s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The conceptual framework of the tourism sector and E-marketing. (English)

    المؤلفون: ناديا بكراكي

    المصدر: Rihan Journal for Science Publishing; 2022, Issue 19, p140-160, 21p

  2. 2
  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Tourism Investment Constraints on Economic Development – An Empirical Study on Gaza Strip. (English)

    المؤلفون: رمزي سمير شكشك

    المصدر: Journal of Economics & Finance (2437-0630); 2021, Vol. 7 Issue 2, p182-198, 17p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تداعيات جائحة كورونا على قطاع النقل والسياحة واللندقة ف مص ر (Arabic)

    المؤلفون: Raouf Salam, Karam Salam Abdel

    المصدر: Delta University Scientific Journal; 4/1/2021, Vol. 4 Issue 1, p120-142, 23p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Use of the Arabic Language in Hotels in Algeria. (English)

    المؤلفون: محمد بوعلي

    المصدر: Djoussour El-maarefa; 2020, Vol. 6 Issue 4, p397-405, 9p

  6. 6
  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The performance of the business environment in Algeria and its role in stimulating tourism investment - an analytical study. (English)

    المصدر: Journal of Economic Sciences, Management & Commercial Sciences (JESMCS); 2020, Vol. 13 Issue 1, p710-726, 17p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The importance of the tourism sector in the Algerian national economy under the tourism development directive 2030. (English)

    المصدر: Journal of Economic Sciences, Management & Commercial Sciences (JESMCS); 2019, Vol. 12 Issue 3, p223-237, 15p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The importance of establishing the infrastructure to the revival of the tourism industry in Algeria. (English)

    المصدر: Journal of Economics of Finance & Business Economy; 2018, Issue 1, p105-118, 14p