-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of linguistic awakening in establishing a culture of openness in children: cultural empathy as a model. (English)
المؤلفون: درة زينوبي
المصدر: Rihan Journal for Science Publishing; 2024, Issue 47, p349-373, 25p
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: ياسر, محمد أحمد غني م
المصدر: Delta University Scientific Journal; Sep2023, Vol. 6 Issue 2, p356-370, 15p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Uses of Social Networking by Members of the 18th Jordanian Parliament and the Gratifications Obtained (A field study). (English)
المؤلفون: حسن هنار حماسنة
المصدر: Journal of Taibah University Arts & Humanities; 2022, Issue 32, p519-560, 42p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: ممارسات التربية الوالدية في غرس قيم العمل التطوعي لدى أطفال إمارة الشارقة. (Arabic)
المؤلفون: Al-Barakat, Ali Ahmad
المصدر: International Journal of Educational Research (22196064); Jun2022, Vol. 46 Issue 4, p11-57, 47p
مصطلحات موضوعية: QUALITATIVE research, EDUCATION, PARENTS, CULTURE, VOLUNTEER service
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The aesthetics of speech in children's literature is an approach to vision and formation. (English)
المؤلفون: كتور: شادلي عمر . ا
المصدر: Journal of Arabic Language Sciences & Literature; 2021, Vol. 13 Issue 3, p918-934, 17p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Children’s Press: A Space For Writing Skills Acquirement And Child’s Creation Encouragement. (English)
المؤلفون: ﻓﺎﻃﻤﺔ اﻟﺰﻫﺮاء ʋ
المصدر: International Journal of Social Communication; 2021, Vol. 8 Issue 2, p48-69, 22p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of the family in directing its children towards the use of social networks. ”A study of the extent of parents’ interest in directing their children towards the use of social media . “. (English)
المؤلفون: ﻓﺎﺋﺰة ﺑﻮزﻳ, وﻓﺎء اﻟﺒﺎ
المصدر: International Journal of Social Communication; 2021, Vol. 8 Issue 2, p70-82, 13p
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Arabic Language Sciences & Literature; 2021, Vol. 13 Issue 1, p918-934, 17p
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Aldosari, Share Aiyed M.
المصدر: International Journal of Educational Research (22196064); Jan2021, Vol. 45 Issue 1, p235-265, 33p
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: عماد توفيق السعدي, خلدون عبد الرحيم أبو الهيجاء
المصدر: Umm Al-Qura University Journal of Educational & Psychological Sciences; 2018, Vol. 10 Issue 1, p447-497, 51p