يعرض 1 - 10 نتائج من 10 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.86s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Sensory Marketing Strategies and Personal Selling in Egyptian Organizations. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct-Dec2020, Issue 30, p331-391, 60p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Marketing Touristic Destinations in Egypt through Travel and Tourism Influencers and its Relationship with Visit Intention: Field Study. (English)

    المؤلفون: نرمین علي عجوة

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct-Dec2020, Issue 30, p392-432, 40p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Effects of Corona Virus Television Campaigns on Egyptians' Adopting of Health Behaviors. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Jul-Sep2021, Issue 34 Part 2, p131-172, 41p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: استراتيجيات تكىين المكانة الخاصة بثقافة المستهلك المحلية والأجنبية والعالمية في الإعلان التلفزيىني الدولي في مصر (Arabic)

    المؤلفون: Orabi, Dina

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; 2020, Issue 27, p7-30, 24p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Trends of International Press Media on Social Networking Sites towards Development Initiatives in the Kingdom of Saudi Arabia and Egypt: A Comparative Study. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct2023, Issue 47, p23-43, 22p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT, SAUDI Arabia

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Response of the Public Relations Campaigns to Digital Transformation from a Strategic Communication Perspective. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct2022, Issue 41, p217-14, 34p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Practitioners' Evaluations of the P.R. Learning Outcomes According to the Labour Market Needs. (English)

    المؤلفون: إيناس السعيد إبر

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Jun2022, Issue 39, Following p227-259, 35p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Promotional Campaigns for National Projects in Enhancing Egypt's Internal Reputation. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Jul-Sep2021, Issue 34 Part 2, p11-72, 62p

    مصطلحات موضوعية: QUESTIONNAIRES, REPUTATION, RESPONDENTS, INTENTION, REFORMS

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Use of Public Relations to Face book in the Reputation Management of Private Educational Institutions. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Apr2021, Issue 32, p71-124, 54p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

    الشركة/الكيان: META Platforms Inc.

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Communication Strategies of Government Institution Messages on Social Networking Site Twitter: An Analytical Study. (English)

    المؤلفون: ولاء يحيي مصطف ى

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Apr2021, Issue 32, p141-190, 50p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

    الشركة/الكيان: UNITED Nations