-
1
المصدر: المجلة العلمیة للدراسات والبحوث المالیة والإداریة. 5:1-38
مصطلحات موضوعية: Coercive power, International level, Business administration, Organizational change, Research community, Statistical analysis, Psychology
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::070b96d9a64d902214a6e9c7b9ef0b09
https://doi.org/10.21608/masf.2020.107678 -
2
المصدر: المجلة العلمیة للدراسات والبحوث المالیة والإداریة. 5:97-134
مصطلحات موضوعية: Electronic banking, Statistics, Marketing department, Customer perception, Distribution method, Statistical analysis, Banking sector, Mathematics
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5888ba612fdc2dd35ddf80b5f983ad0e
https://doi.org/10.21608/masf.2020.107682 -
3
المصدر: المجلة العربیة للإدارة. 39:193-210
مصطلحات موضوعية: Gaza strip, Economy, Legislative council, Approval rate, Statistical analysis, Palestine, West bank, Mathematics
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e1e31fa4b2c2bbf7497fab15af74ed66
https://doi.org/10.21608/aja.2019.48494 -
4
المؤلفون: Yomna Mohammed Youssef Eldaly, Hisham Hamid Hawass, Mohamed Ahmed Lotfy, Mohammed Abd Allah Elhendawy
المصدر: المجلة العلمیة للدراسات التجاریة والبیئیة. 7:41-83
مصطلحات موضوعية: Brand trust, Statistical analysis, Context (language use), Psychology, Social psychology
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bb59c9cb00d5875acfb03c9aebc696f6
https://doi.org/10.21608/jces.2016.51006