-
1
المؤلفون: Maarten Gijsenberg
المساهمون: Research Programme Marketing, SOM Marketing
المصدر: 2014 AMA – ECMI – EMAC Marketing & Innovation Symposium
34th ISMS Marketing Science Conference
International Journal of Research in Marketing, 31(1), 2-15. ELSEVIER SCIENCE BVمصطلحات موضوعية: Marketing, INTERFERENCE, Time series, Event (computing), Share of voice, UNIT-ROOT, DEMAND, MODELS, Advertising, Competitor analysis, Empirical generalizations, CONSUMER MEMORY, SCANNER DATA, SPONSORSHIP, BUSINESS-CYCLE, Marketing-mix effectiveness, Business cycle, Business, PRICE, SALES
وصف الملف: application/pdf
-
2
المساهمون: Faculty of Economics and Business, Research Programme Marketing
المصدر: International Journal of Research in Marketing, 25(4), 234-246. ELSEVIER SCIENCE BV
مصطلحات موضوعية: Marketing, Price elasticity of demand, Variables, PUBLICATION BIAS, Pharmaceutical promotions, INFORMATION, PRESCRIPTION DRUGS, media_common.quotation_subject, PRICE ELASTICITY, Generalizations, Moderation, DIFFUSION, Meta-analysis, CHOICE BEHAVIOR, Econometrics, Economics, Disease category, MARKETING-MIX VARIABLES, Endogeneity, SALES, METAANALYSIS, media_common
-
3
المؤلفون: Nezahat Ekici, Selda Başaran Alagöz
المساهمون: Özşahin, M, Alagöz, Selda Başaran
مصطلحات موضوعية: Digital marketing, business.industry, Experiential Marketing, Advertising, Competitor analysis, Experiential learning, Marketing strategy, Competitive advantage, Marketing mix, Experiential Brand, Marketing management, Vacation Experience, General Materials Science, Marketing, Customer Experience, business, Marketing research, Turkish Airlines
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6343446d404ab930fef9f7710e5f967c
https://hdl.handle.net/11492/3142 -
4
المصدر: International Journal of Research in Marketing. 18(1-2):119-137
مصطلحات موضوعية: RESPONSE-TIME, MARKETING MIX REACTIONS, PRODUCT ENTRY, STRATEGIES, competitive reaction, own-brand effect, cross-brand effect, SUPERMARKET SCANNING DATA, PRICE, PREDICTORS, SALES, BEHAVIOR
-
5
المؤلفون: Taşkın Dirsehan, Meltem Çelik
المساهمون: Özşahin, M., Çelik, Meltem, Dirsehan, Taskin, Celik, Meltem, Ozsahin, M
مصطلحات موضوعية: Digital marketing, business.industry, Experiential Marketing, Online Brands, CONSUMPTION, Advertising, Internet Users, Experiential learning, Marketing mix, Customer Experiences, Marketing management, Market segmentation, Profiling (information science), General Materials Science, Business, Marketing, Marketing research, Relationship marketing
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a773c9770df3cf6214453640236610bb
https://hdl.handle.net/11492/2297 -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.