-
1
المؤلفون: Baran, Tamer
مصطلحات موضوعية: Behavior, Religiosity, Participation banking, Strategy and Management, Muslims, Client perception, Values, Reliability, Islamic Banking, Impact, Accounting, Adoption, Conventional banking, Business and International Management, Islamic marketing, Selection, Determinants
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d7a95e12c8fe2f714790d4308bdb7e9a
https://hdl.handle.net/11499/46800 -
2
المؤلفون: Aydin, O, Hasiloglu, SB
مصطلحات موضوعية: Fuzzy logic, Advertisements and promotions to Muslims, The Muslim consumer, Islamic marketing, The Muslim, Bank TV advertisement, consumer
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6b0a14bd9be39b6c3de30898fb651e34
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.