-
1دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Barzansky B; Liaison Committee on Medical Education (LCME) Co-Secretary, American Medical Association, Co-Chair, ASPIRE Student Engagement Panel., Fuentealba C; Professor and Dean, Long Island University College of Veterinary Medicine, Co-Chair, ASPIRE Student Engagement Panel.
المصدر: Medical teacher [Med Teach] 2024 Jun 20, pp. 1-5. Date of Electronic Publication: 2024 Jun 20.
نوع المنشور: Journal Article
بيانات الدورية: Publisher: Informa Healthcare Country of Publication: England NLM ID: 7909593 Publication Model: Print-Electronic Cited Medium: Internet ISSN: 1466-187X (Electronic) Linking ISSN: 0142159X NLM ISO Abbreviation: Med Teach Subsets: MEDLINE
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kusurkar RA; Research in Education, Amsterdam UMC location Vrije Universiteit Amsterdam, Amsterdam, The Netherlands.; LEARN! Research Institute for Learning and Education, Faculty of Psychology and Education, VU University Amsterdam, Amsterdam, The Netherlands.; Amsterdam Public Health, Quality of Care, Amsterdam, the Netherlands., Lilley P; Medical Teacher, Dundee, UK., Harden R; Medical Teacher, Dundee, UK.
المصدر: Medical teacher [Med Teach] 2024 Jun; Vol. 46 (6), pp. 730-731. Date of Electronic Publication: 2024 Apr 01.
نوع المنشور: Journal Article
بيانات الدورية: Publisher: Informa Healthcare Country of Publication: England NLM ID: 7909593 Publication Model: Print-Electronic Cited Medium: Internet ISSN: 1466-187X (Electronic) Linking ISSN: 0142159X NLM ISO Abbreviation: Med Teach Subsets: MEDLINE
مواضيع طبية MeSH: Cultural Diversity*, Humans ; Periodicals as Topic ; Faculty, Medical ; Editorial Policies ; Education, Medical/organization & administration ; Social Inclusion
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Abbonizio J; Faculty of Science, Monash University, Clayton, Victoria, Australia., Palermo C; Faculty of Medicine, Nursing and Health Sciences, Monash University, Clayton, Victoria, Australia., Brand G; Department of Nursing & Midwifery, Monash University, Frankston, Victoria, Australia., Buus N; Department of Nursing & Midwifery, Monash University, Frankston, Victoria, Australia., Fossey E; Department of Occupational Therapy, School of Primary and Allied Health Care, Monash University, Frankston, Victoria, Australia., Dart J; Department of Nutrition, Dietetics and Food, School of Clinical Sciences, Monash University, Clayton, Victoria, Australia.
المصدر: Medical teacher [Med Teach] 2024 Apr 15, pp. 1-12. Date of Electronic Publication: 2024 Apr 15.
نوع المنشور: Journal Article
بيانات الدورية: Publisher: Informa Healthcare Country of Publication: England NLM ID: 7909593 Publication Model: Print-Electronic Cited Medium: Internet ISSN: 1466-187X (Electronic) Linking ISSN: 0142159X NLM ISO Abbreviation: Med Teach Subsets: MEDLINE