-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: طيبي أسماء
المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; may2016, Vol. 1 Issue 2, p60-76, 17p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Banking Marketing in Islamic banks. (English)
المؤلفون: نورالدين شتوح
المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; feb2018, Vol. 3 Issue 1, p48-56, 9p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of Religious Motivation and the positive Word of mouth on the client Decision of Dealing with Islamic Banks from the Viewpoint of their Customers. (English)
المؤلفون: أ. رائد احمد أبوعيد
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; may2016, Vol. 5 Issue 2, p41-57, 17p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of adherence to the requirements of public presentation and disclosure on achieving competitive advantage in Islamic banks. (English)
المؤلفون: هيفاء نصر أبو مفرح, دانيا سليم, د. ا رئد أبو عيد
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2022, Vol. 11 Issue 1, p48-77, 30p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of the application of Islamic work ethics on achieving competitive advantage in Islamic banks in Palestine. (English)
المؤلفون: د. مجيد مصطفى منصور, عصام النم
المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; Sep2021, Vol. 6 Issue 3, p145-179, 35p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of the application of Islamic work ethics on achieving competitive advantage in Islamic banks in Palestine. (English)
المؤلفون: مجيد مصطفى منصور, أ. عصام النمر
المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; Sep2020, Vol. 5 Issue 3, p58-90, 33p