-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Marketing Intelligence in Achieving Competitive Advantage in Saudi Banks: An Empirical Study-Albilad Bank - Kingdom of Saudi Arabia. (English)
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2022, Vol. 11 Issue 1, p117-155, 39p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Marketing intelligence in developing the competitive advantage of Jordanian Islamic banks. (English)
المؤلفون: محمود عقل ابو دلبوح
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2021, Vol. 10 Issue 2, p13-44, 32p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of adherence to the requirements of public presentation and disclosure on achieving competitive advantage in Islamic banks. (English)
المؤلفون: هيفاء نصر أبو مفرح, دانيا سليم, د. ا رئد أبو عيد
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2022, Vol. 11 Issue 1, p48-77, 30p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of the application of Islamic work ethics on achieving competitive advantage in Islamic banks in Palestine. (English)
المؤلفون: د. مجيد مصطفى منصور, عصام النم
المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; Sep2021, Vol. 6 Issue 3, p145-179, 35p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of the application of Islamic work ethics on achieving competitive advantage in Islamic banks in Palestine. (English)
المؤلفون: مجيد مصطفى منصور, أ. عصام النمر
المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; Sep2020, Vol. 5 Issue 3, p58-90, 33p