يعرض 1 - 10 نتائج من 29 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.65s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of Islamic banks in the marketing of endowment accounts. (English)

    المؤلفون: اليزر حسين خريوش

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2022, Vol. 11 Issue 2, p32-63, 32p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: طيبي أسماء

    المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; may2016, Vol. 1 Issue 2, p60-76, 17p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Banking Marketing in Islamic banks. (English)

    المؤلفون: نورالدين شتوح

    المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; feb2018, Vol. 3 Issue 1, p48-56, 9p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of Religious Motivation and the positive Word of mouth on the client Decision of Dealing with Islamic Banks from the Viewpoint of their Customers. (English)

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; may2016, Vol. 5 Issue 2, p41-57, 17p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of adherence to the requirements of public presentation and disclosure on achieving competitive advantage in Islamic banks. (English)

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2022, Vol. 11 Issue 1, p48-77, 30p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Awwad, Mohammad, Alawan, Khalid

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2020, Vol. 9 Issue 2, p149-174, 26p