-
1دورية أكاديمية
المصدر: International Islamic Marketing Association Journal. 6(2):72
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Islamic Entreprenuership. 1(2):58
-
3دورية أكاديمية
المصدر: International Islamic Marketing Association Journal. 5(1):33
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: شريف ، مراد
المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2014 ، مج 3 ، ع 2 ، ص ص 23 - 43.
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of Islamic banks in the marketing of endowment accounts. (English)
المؤلفون: اليزر حسين خريوش
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2022, Vol. 11 Issue 2, p32-63, 32p
مصطلحات موضوعية: ISLAMIC finance, WAQF, BANK accounts, SOCIAL responsibility, BANKING industry, SOCIAL marketing
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: طيبي أسماء
المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; may2016, Vol. 1 Issue 2, p60-76, 17p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Banking Marketing in Islamic banks. (English)
المؤلفون: نورالدين شتوح
المصدر: Journal of Islamic Entrepreneurship / Majallatu Riyadati Al-aamali Al-islamiati; feb2018, Vol. 3 Issue 1, p48-56, 9p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of Religious Motivation and the positive Word of mouth on the client Decision of Dealing with Islamic Banks from the Viewpoint of their Customers. (English)
المؤلفون: أ. رائد احمد أبوعيد
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; may2016, Vol. 5 Issue 2, p41-57, 17p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of adherence to the requirements of public presentation and disclosure on achieving competitive advantage in Islamic banks. (English)
المؤلفون: هيفاء نصر أبو مفرح, دانيا سليم, د. ا رئد أبو عيد
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2022, Vol. 11 Issue 1, p48-77, 30p
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Awwad, Mohammad, Alawan, Khalid
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2020, Vol. 9 Issue 2, p149-174, 26p