-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Psychological & Educational Sciences; 2022, Issue 3, p94-113, 20p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Adaptation of the Toronto scale (TAS-20) to measure Alexithymia on the Algerian environment. (English)
المؤلفون: مريم بوشوشة, كريمة نايت عبد ال
المصدر: Journal of Psychological & Educational Sciences; 2021, Vol. 7 Issue 2, p306-327, 22p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: A comparative study of self-efficacy among ordinary fifth-year students with learning difficulties in a group of primary schools - El-Oued State - Algeria. (English)
المؤلفون: صبرينة حامدي, منصور بوبكر
المصدر: Journal of Psychological & Educational Sciences; 2021, Vol. 7 Issue 1, p291-306, 16p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: A comparative study of self-efficacy among ordinary fifth-year students with learning difficulties in a group of primary schools - El-Oued State - Algeria. (English)
المؤلفون: صبرينة حامدي, منصور بوبكر
المصدر: Journal of Psychological & Educational Sciences; 2020, Vol. 6 Issue 4, p291-306, 16p
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Psychological & Educational Sciences; 2020, Vol. 6 Issue 2, p39-60, 22p
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Psychological & Educational Sciences; Apr2019, Vol. 5 Issue 1, p232-254, 23p
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Psychological & Educational Sciences; Apr2019, Vol. 5 Issue 1, p77-100, 24p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The practice of professional development in Arabic schools in Burkina Faso. (English)
المؤلفون: ا رهيم حمد التويج, أنس إب, ا رورى, إيسوف ت
المصدر: Journal of Psychological & Educational Sciences; sep2018, Vol. 4 Issue 3, p252-275, 24p