يعرض 1 - 10 نتائج من 31 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.38s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Impact of Marketing Ambidexterity and Moderating Role of Environmental Uncertainty on Organization's Competitive Performance: A Field Study. (English)

    المؤلفون: سامح أحمد خاطر

    المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; 2019, Vol. 26 Issue 2, p223-263, 41p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: مؤمن أحمد شويدح

    المصدر: Journal of Sharia & Islamic Studies; sep2018, Vol. 33 Issue 114, p503-540, 38p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: THE RELATIONSHIP BETWEEN THE APPLICATION OF NEUROMARKETING AND THE COMPETITIVENESS OF COMMERCIAL BANKS: AN EMPIRICAL STUDY OF A SAMPLE OF COMMERCIAL BANKS IN EGYPT. (English)

    المؤلفون: محمد, عماد صقر

    المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; Sep2012, Vol. 19 Issue 3, p358-331, 28p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Identity in the Press Coverage of the Gulf Football Cup Tournament: A Comparative Analysis to "Al-Ayam" and "Al-Rai" Websites. (English)

    المؤلفون: إيناس محمد سرج

    المصدر: Journal of the Gulf & Arabian Peninsula Studies; 2021, Vol. 47 Issue 182, p135-186, 52p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of mediation in Kuwait's foreign policy (1961-2019). (English)

    المصدر: Annals of Arts & Social Sciences / Hawliyyat Kulliyyat al-adab; jun2020, Vol. 40 Issue 548, p9-106, 97p

    مصطلحات جغرافية: KUWAIT