-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: V. Kumar, Philip Kotler
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Telemarketing, Internet marketing, Marketing research, Business intelligence, Customer relations—Management, Marketing, Consumer behavior
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing, BUSINESS & ECONOMICS / Consumer Behavior, BUSINESS & ECONOMICS / Customer Relations, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Eugene Y. Chan
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Consumer behavior, Branding (Marketing), Marketing research, Business intelligence, Marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Consumer Behavior, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research, DESIGN / Graphic Arts / Branding & Logo Design
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Michael Jary, Andrew Wileman
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Strategic planning, Leadership, Marketing research, Business intelligence, Retail trade, Social medicine
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Strategic Planning, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research, BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Retailing, BUSINESS & ECONOMICS / Leadership, SOCIAL SCIENCE / Disease & Health Issues
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Florian Kohlbacher, Michael Prieler
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Leadership, Industrial procurement, Marketing research, Business, Marketing, International business enterprises, International economic relations
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Arthur Asa Berger
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Semiotics, Consumption (Economics)--Social aspects--United States, Consumers--United States, Discourse analysis, Marketing research
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Frederic C. Deyo
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: International relations, Political sociology, Sociology, Marketing research, Business intelligence, Industries, International economic relations
تصنيفات: POLITICAL SCIENCE / International Relations / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research, BUSINESS & ECONOMICS / Industries / General, POLITICAL SCIENCE / General, POLITICAL SCIENCE / International Relations / Trade & Tariffs, SOCIAL SCIENCE / Sociology / General
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Emilio Cvitkovic
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing research, Business intelligence, Management
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Robert Pearce
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: International economic relations, Marketing research, Business intelligence, Industrial organization
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / International / Economics & Trade, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research, BUSINESS & ECONOMICS / Strategic Planning
-
10كتاب
المساهمون: Berghoff, Hartmut., Scranton, Philip., Spiekermann, Uwe, 1963-
مصطلحات موضوعية: Marketing -- History., Marketing research -- History., Economic history.