-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Customer-focused Marketing Capabilities on Brand market performance through Moderating Role of Marketing development employee Capabilities: An Applied Study in Iraqi Insurance Companies. (English)
المؤلفون: عمار يوسف ضجر
المصدر: Managerial Studies Journal; 2022, Vol. 15 Issue 31, p203-221, 19p
مصطلحات موضوعية: INSURANCE companies, MARKETING executives, PRODUCT management, DATA analysis, ACQUISITION of data, CUSTOMER relationship management
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: درجة تطبيق مربي النحل للأساليب الحديثة في خزن وتسويق منتجات النحل في محافظة نينوى / العراق. (Arabic)
المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Jun2024, Vol. 15 Issue 2, p220-229, 10p
مصطلحات موضوعية: BEEKEEPERS, ELECTRIC shock, ACQUISITION of data, QUESTIONNAIRES
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of moral intelligence in enhancing marketing prowess (Exploratory research For the Opinions of Employees Zain Iraq Telecom- Muthanna Governorate Branch). (English)
المؤلفون: صادق مهدي شليوت, ائــد حميــد ناص, جاسم راهي كاظم
المصدر: Journal of Administration & Economics (57942221); 2021, Vol. 10 Issue 40, p65-83, 19p
مصطلحات موضوعية: PEARSON correlation (Statistics), STATISTICAL correlation, SELF-censorship, MARKETING strategy, ACQUISITION of data, BUSINESS intelligence
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Marketing Intelligence on Achieving Competitive Performance :A Case Study at the Directorate of Communications and Basra Post. (English)
المؤلفون: لقاء مطر عاتي ألن
المصدر: Economic Sciences; 2020, Vol. 14 Issue 57, p120-144, 25p
مصطلحات موضوعية: GOAL (Psychology), BUSINESS intelligence, ACQUISITION of data, LITERATURE reviews, ORGANIZATIONAL research
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: فؤاد النقشبندي, فارس حممد
المصدر: Journal of Surra Man Raa; 2021, Vol. 17 Issue 66, p991-1026, 35p
مصطلحات موضوعية: MARKETING strategy, INTEGRATED marketing, STANDARD deviations, STATISTICS, ACQUISITION of data, MENTAL arithmetic
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: The Maritime Consultative Office and A course in Marketing Information and Providing it to Beneficiaries at Basra University : a case study. (English)
المؤلفون: إيمان عدنان الأس, أمل عبد الرحمن عب
المصدر: Basra Studies Journal; 2021, Vol. 41, p391-412, 22p
مصطلحات موضوعية: EDUCATION research, HUMAN resources departments, GOVERNMENT agencies, ACQUISITION of data, REBATES, WORKFLOW, OFFICES
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The strategy of Marketable Public Relations Internationally Analytical study of the websites of “ Apple “ and “Samsung “ on the internet (A research drawn from a Master Degree thesis). (English)
المؤلفون: اية حمزة ياسين, سالم جاسم العزاو
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2020, Vol. 12 Issue 48, p129-148, 20p
مصطلحات موضوعية: ACQUISITION of data, PUBLIC interest, PUBLIC relations, PUBLIC institutions, INTERNATIONAL organization
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: "Effectiveness of motivational regulation: Dependence on specific motivational problems". (English)
المؤلفون: إحسان عبد الامير عزيز الابراهيمي
المصدر: Journals Eduction for Girls; 2018, Vol. 2 Issue 22, p425-442, 18p
مصطلحات موضوعية: MOTIVATION (Psychology), ACQUISITION of data, STATISTICS, VISION, EMPLOYEE promotions, EMPLOYEE motivation
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Sustainable Marketing and its Role in Customer Retention A Field Study in the Mosul Dairy Factory in Mosul. (English)
المؤلفون: ليلى جار الله خليل, منذر خضر يعقوب
المصدر: Al-Anbar University Journal of Economic & Administration Sciences; 2021, Vol. 13 Issue 3, p206-222, 17p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER retention, QUESTIONNAIRES, ACQUISITION of data, FACTORIES
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: منى يونس سعيد, ميادة مهدي صالح, سمر مرعي حسن
المصدر: College of Basic Education Researches Journal; 2019, Vol. 16 Issue 1, p701-726, 26p
مصطلحات موضوعية: BRANCH banks, ACQUISITION of data, NUMBER theory, STATISTICAL sampling, CREATIVE ability