-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: معتز سلمان عبد ال, أسامه محمد حماد
المصدر: Al-Dananeer; 2021, Vol. 1 Issue 21, p438-455, 18p
مصطلحات موضوعية: STATISTICAL measurement, MULTIPLE regression analysis, SOCIAL marketing, MARKETING strategy, INFLUENCER marketing, COMPETITIVE advantage in business
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of moral intelligence in enhancing marketing prowess (Exploratory research For the Opinions of Employees Zain Iraq Telecom- Muthanna Governorate Branch). (English)
المؤلفون: صادق مهدي شليوت, ائــد حميــد ناص, جاسم راهي كاظم
المصدر: Journal of Administration & Economics (57942221); 2021, Vol. 10 Issue 40, p65-83, 19p
مصطلحات موضوعية: PEARSON correlation (Statistics), STATISTICAL correlation, SELF-censorship, MARKETING strategy, ACQUISITION of data, BUSINESS intelligence
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Use of Social Networking sites in the Marketing of Values Analytical Study of the Official Pages of the Ministry of Culture, Tourism and Antiquities and the Ministry of Labor and Social Affairs on Facebook. (English)
المؤلفون: عقيل كريم مشط زلف, فاطمة عبد الكاظم
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2022, Vol. 13 Issue 53, p135-150, 16p
مصطلحات موضوعية: CULTURAL values, SOCIAL status, LABOR bureaus, SOCIAL values, MARKETING strategy, ONLINE social networks
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: ساهرة محمد حسن
المصدر: Al-Dananeer; 2020, Vol. 1 Issue 19, p295-326, 32p
مصطلحات موضوعية: MARKETING strategy, COMPETITIVE advantage in business
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: فؤاد النقشبندي, فارس حممد
المصدر: Journal of Surra Man Raa; 2021, Vol. 17 Issue 66, p991-1026, 35p
مصطلحات موضوعية: MARKETING strategy, INTEGRATED marketing, STANDARD deviations, STATISTICS, ACQUISITION of data, MENTAL arithmetic
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: أ. د معتز سليان عب
المصدر: Al-Dananeer; 2021, Vol. 1 Issue 23, p124-155, 32p
مصطلحات موضوعية: AUTOMOBILE equipment, MARKETING strategy, AUTOMOBILE industry, MANUFACTURED products, MINERAL industries
مصطلحات جغرافية: ALEXANDRIA (Egypt)
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of banking marketing strategies in achieving banking sustainability. (English)
المؤلفون: غصون ناصر حليم, صفاء تايه حممد حس
المصدر: Gharee for Economics & Administration Sciences; 2022, Vol. 18 Issue 3, p679-708, 30p
مصطلحات موضوعية: BANKING industry, BANK management, BANK employees, MARKETING strategy, BANK marketing, INFORMATION sharing
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of banking marketing mix strategies on the flow of foreign direct investment: An application case for some banks operating in Syria. (English)
المؤلفون: سلمان, غيداء ابراهيم
المصدر: Journal of Administration & Economics; 2020, Issue 125, p63-75, 13p
مصطلحات موضوعية: FOREIGN investments, SALES executives, MARKETING mix, BANK marketing, MARKETING strategy
مصطلحات جغرافية: SYRIA
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: الدكتور مصطفى سع, الدكتور إياد عبد, االستاذ الدكتور
المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2019, Issue 58, p1-26, 25p
مصطلحات موضوعية: MARKETING strategy, INTERNATIONAL markets, ECONOMIC impact, STATISTICAL sampling, INTERNATIONAL trade
مصطلحات جغرافية: JORDAN
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of the marketing intelligence system in the quality of the insurance service Applied research in the National Insurance Company. (English)
المؤلفون: عقيل حامد حمزة, سالم حميد الجبور
المصدر: Accounting & Financial Studies Journal; 2022, Vol. 17 Issue 58, p1-9, 9p
مصطلحات موضوعية: MARKETING strategy, QUALITY of service, CUSTOMER services, MARKETING, INSURANCE companies, PRODUCT quality, BUSINESS intelligence