يعرض 1 - 7 نتائج من 7 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 0.74s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Institutional Excellence on Social Development in the United Arab Emirates (An Analytical Study). (English)

    المصدر: Al-Adab / Al-ādāb; Mar2023, Vol. 144 Issue 1, p421-456, 36p

    مصطلحات جغرافية: UNITED Arab Emirates

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Advertises of Advertising Mail Post of Emirate of Dubai as a sample. (English)

    المؤلفون: زينب ليث عباس

    المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2017, Vol. 9 Issue 35, p79-106, 28p

    مصطلحات جغرافية: UNITED Arab Emirates

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Social Networking Sites on the Social Relations of University Youth: An applied study on University of Sharjah students in the United Arab Emirates. (English)

    المصدر: Al-Adab / Al-ādāb; Mar2023, Vol. 144 Issue 1, p389-420, 32p

    مصطلحات جغرافية: UNITED Arab Emirates

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The uses of social networking applications and websites in promoting the gulf stock markets. (English)

    المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; Jan-Mar2023, Vol. 15 Issue 59, p23-44, 22p

    مصطلحات جغرافية: UNITED Arab Emirates

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Public Relations Strategies in Building the State’s Reputation An analytical study of the publications of the website of the UAE Ministry of Foreign Affairs and International Cooperation. (English)

    المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2022, Vol. 14 Issue 58, p109-124, 16p

    مصطلحات جغرافية: UNITED Arab Emirates

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Effectiveness of Dialogic Communication in Online Public Relations with an Audience: (Analytical Study of the Websites of Universities in UAE). (English)

    المؤلفون: خالد إبراهيم عبد

    المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2020, Vol. 12 Issue 50, p28-46, 19p

    مصطلحات جغرافية: UNITED Arab Emirates

  7. 7