-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: INTELIGENCJA EMOCJONALNA W MARKETINGU: BADANIE UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTYCH I SPOŁECZNYCH ORAZ ICH WPŁYWU NA SKUTECZNOŚĆ MARKETINGU. (Polish)
المؤلفون: Mousli, Liza, Larras, Chafika, Bouchetara, Mehdi, Iraten, Sabrina
المصدر: Marketing of Scientific & Research Organizations / Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych; Dec2023, Vol. 50 Issue 4, p137-164, 28p
مصطلحات موضوعية: MARKETING effectiveness, SOCIAL skills, EMOTIONAL intelligence, TELECOMMUNICATION, MARKETING research
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: ANALITYKA INTERNETOWA – DOMINUJĄCY PROBLEM AUTOMATYZACJI MARKETINGU I LEJKA SPRZEDAŻOWEGO. (Polish)
المؤلفون: Golik-Górecka, Grażyna
المصدر: Marketing of Scientific & Research Organizations / Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych; Dec2023, Vol. 50 Issue 4, p73-92, 20p
مصطلحات موضوعية: WEB analytics, MARKETING, AUTOMATION, INTERNET marketing, RESEARCH questions, MARKETING research, AUTOMOBILE dashboards
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Tomasik, Klaudia, Marona, Bartłomiej
المصدر: Real Estate Management & Valuation; Jun2023, Vol. 31 Issue 2, p29-38, 10p
مصطلحات موضوعية: REAL estate development, REAL estate business, INDUSTRY 4.0, WEB portals, MARKETING research
مصطلحات جغرافية: KRAKOW (Poland), POLAND
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Pluta-Olearnik Mirosława, Szulga Patrycja
المصدر: Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 44, Iss 2, Pp 87-104 (2022)
مصطلحات موضوعية: marketing, neuromarketing, purchasing behaviour, consumer emotions, marketing research, m31, m37, l81, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2353-8414
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Thümler, Nico
المصدر: Management & Marketing; Dec2022, Vol. 17 Issue 4, p503-527, 25p
مصطلحات موضوعية: SERVICE industries, CONCEPTUAL models, MARKETING research, ORAL communication, CORPORA
مصطلحات جغرافية: UNITED States
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Gnat, Sebastian
المصدر: Real Estate Management & Valuation; Dec2022, Vol. 30 Issue 4, p42-54, 13p
مصطلحات موضوعية: REAL property, REAL variables, VALUATION of real property, REAL property sales & prices, MARKETING research
-
7مؤتمر
المؤلفون: Popa, Ioan-Gabriel
المصدر: International Conference KNOWLEDGE-BASED ORGANIZATION; Jun2022, Vol. 28 Issue 2, p70-74, 5p
مصطلحات موضوعية: GOVERNMENT purchasing, MARKETING research, CONTRACTS, INFORMATION retrieval, DECISION making
-
8مؤتمر
المؤلفون: Baboş, Alina
المصدر: International Conference KNOWLEDGE-BASED ORGANIZATION; Jun2022, Vol. 28 Issue 1, p6-11, 6p
مصطلحات موضوعية: LINEAR programming, OPERATIONS research, MARKETING research, ADVERTISING campaigns, SURPLUS (Economics)
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Źróbek-Różańska, Alina
المصدر: Real Estate Management & Valuation; Sep2022, Vol. 30 Issue 3, p98-111, 14p
مصطلحات موضوعية: UNIVERSITY towns, COVID-19, COVID-19 pandemic, STUDENTS, MARKETING research
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Varga Iulia Elena, Gabor Manuela Rozalia
المصدر: ECONOMICS, Vol 9, Iss 2, Pp 35-48 (2021)
مصطلحات موضوعية: marketing research, consumer behaviour, social networks, tourism, m31-marketing, z31 - industry studies, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2303-5013