-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Yannik Brandenberger
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Marketing, Communication in organizations, Advertising, Economics—Psychological aspects, Advertising—Psychological aspects
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, BUSINESS & ECONOMICS / Business Communication / General, PSYCHOLOGY / Industrial & Organizational Psychology
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Uwe Seebacher
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Communication in organizations, Marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Business Communication / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Florian Hohenauer
نوع المادة: eBook.
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Business Communication / General, BUSINESS & ECONOMICS / Management, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General
-
4كتاب إلكتروني
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kathrin Neumüller, Thomas Rudolph
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Retail trade, Marketing, Personnel management
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Retailing, BUSINESS & ECONOMICS / Human Resources & Personnel Management, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General
-
6كتاب إلكتروني
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Hermann Riedl, Christian Schwenken
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Sales management, Strategic planning, Leadership, Marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Strategic Planning, BUSINESS & ECONOMICS / Leadership, BUSINESS & ECONOMICS / Distribution
-
8كتاب إلكتروني
-
9كتاب إلكتروني
-
10كتاب إلكتروني