-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Kushwaha, Amit Kumar, Kar, Arpan Kumar
المصدر: Information Systems Frontiers; Jun2024, Vol. 26 Issue 3, p857-874, 18p
مصطلحات موضوعية: USER-generated content, CHATBOTS, SOCIAL media, INTERACTIVE marketing, ARTIFICIAL intelligence, RECURRENT neural networks
الشركة/الكيان: X Corp.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Abrokwah-Larbi, Kwabena
المصدر: Industrial Artificial Intelligence; 11/21/2023, Vol. 1 Issue 1, p1-11, 11p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER cocreation, ARTIFICIAL intelligence, SMALL business, CONSUMERS, CUSTOMER loyalty, INTERACTIVE marketing
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Thorpe, Andrea Stevenson, Roper, Stephen
المصدر: Journal of Business Ethics; Mar2019, Vol. 155 Issue 2, p597-609, 13p, 1 Diagram, 2 Charts
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Roper, Stephen, Hewitt-Dundas, Nola
المصدر: Small Business Economics; Oct2017, Vol. 49 Issue 3, p559-577, 19p, 5 Charts, 1 Graph
مصطلحات موضوعية: SMALL business, INNOVATION adoption, MARKETS, CREATIVE ability, INTERACTIVE marketing
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Santos, Alan, Bianchini, David
المصدر: Multimedia Tools & Applications; Oct2015, Vol. 74 Issue 19, p8343-8364, 22p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Kostick, Anne
المصدر: Publishing Research Quarterly; Jun2011, Vol. 27 Issue 2, p135-140, 6p
مصطلحات موضوعية: ELECTRONIC books, PUBLISHING, CONSUMER expertise, IDEA (Philosophy), CONSUMERS, INTERACTIVE marketing
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Zimmerman, John, Hurst, Amy K., Peeters, Michel M. R.
المصدر: Knowledge, Technology & Policy; Mar2007, Vol. 20 Issue 1, p51-57, 7p, 1 Color Photograph, 3 Diagrams
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kurkovsky, Stan, Harihar, Karthik
المصدر: Personal & Ubiquitous Computing; Jul2006, Vol. 10 Issue 4, p227-240, 14p, 7 Black and White Photographs, 3 Diagrams, 4 Charts, 1 Graph
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Steckel, Joel, Winer, Russell, Bucklin, Randolph, Dellaert, Benedict, Drèze, Xavier, Häubl, Gerald, Jap, Sandy, Little, John, Meyvis, Tom, Montgomery, Alan, Rangaswamy, Arvind
المصدر: Marketing Letters; Dec2005, Vol. 16 Issue 3/4, p309-320, 12p
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Blundo, C., Cimato, S., De Bonis, A.
المصدر: Electronic Commerce Research; Jan2005, Vol. 5 Issue 1, p117-139, 23p
مصطلحات موضوعية: INTERNET advertising, ADVERTISING, ELECTRONIC commerce, INTERACTIVE marketing, INTERNET industry, INTERNET marketing