-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The contribution of tourism marketing to stimulating tourism demand in Algeria - Case study - a sample of travel and tourism agencies in M'Sila state. (English)
المؤلفون: لخضاري نسيمة, سماعيني نعيمة
المصدر: Strategy & Development Review; Jul2021, Vol. 11 Issue 4, p383-405, 23p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: الحالة الراهفة لكبريق الرقمي والتحول الرقمي (Arabic)
المؤلفون: ADNANI, Djalal Nizar, HAMOU, Nadia
المصدر: Strategy & Development Review; Jan2020, Vol. 10 Issue 1, p138-155, 18p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, SOCIAL media, SPECIALISTS, FEEDBACK control systems
مصطلحات جغرافية: ALGERIA
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The climate of FDI in Algeria between theoretical literatures And practical performance - An evaluation study of international indicators during the period (2001 to 2018). (English)
المؤلفون: عبد الحكيم قلوح, الغالي بن ابراهيم
المصدر: Strategy & Development Review; 2021 Special Issue, Vol. 11, p33-52, 20p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The volatility of oil prices and their impact on the growth of the agricultural sector in Algeria (1986-2018). (English)
المؤلفون: أبوبكر الصديق زروقي
المصدر: Strategy & Development Review; Jan2021, Vol. 11 Issue 1, p386-406, 21p