-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Tausch, Michael W.
المصدر: Chemkon - Chemie Konkret; Sep2023, Vol. 30 Issue 6, p230-234, 5p
مصطلحات موضوعية: CHEMISTRY education, CONCEPT learning, TEACHING aids, SECONDARY schools, EXCITED states
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Casselman, Matthew D., Eichler, Jack F., Atit, Kinnari
المصدر: Science Education; Nov2021, Vol. 105 Issue 6, p1285-1314, 30p, 2 Diagrams, 12 Charts, 3 Graphs, 1 Map
مصطلحات موضوعية: STEREOCHEMISTRY, CHEMISTRY students, CONCEPT learning, GROUPOIDS, ONLINE education, ORGANIC chemistry
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Höft, Lars, Bernholt, Sascha, Blankenburg, Janet S., Winberg, Mikael
المصدر: Journal of Research in Science Teaching; Feb2019, Vol. 56 Issue 2, p184-210, 27p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Schmidt, Hans-Jürgen, Marohn, Annette, Harrison, Allan G.
المصدر: Journal of Research in Science Teaching; Feb2007, Vol. 44 Issue 2, p258-283, 26p, 6 Diagrams, 1 Chart
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Dunn, Carolyn S.
المصدر: Science Education; Oct1983, Vol. 67 Issue 5, p647-656, 10p, 5 Charts
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Schmidt, Hans-Jürgen
المصدر: Journal of Research in Science Teaching; Nov1992, Vol. 29 Issue 9, p995-1003, 9p, 3 Charts
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Research in Science Teaching; Feb1992, Vol. 29 Issue 2, p105-120, 16p
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Basili, Patricia A., Sanford, Julie P.
المصدر: Journal of Research in Science Teaching; Apr1991, Vol. 28 Issue 4, p293-304, 12p, 3 Charts