-
1
-
2
-
3
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Réformes Economiques et Intégration en Economie Mondiale. (21):49
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Education and Progress Journal. (8):75
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: الحبيب ، ثابتي
المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2014 ، مج 3 ، ع 1 ، ص ص 50 - 59.
-
7دورية أكاديمية
المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2015 ، مج 4 ، ع 2 ، ص ص 72 - 96.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: حاجي كريمة, دولي سعاد
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; jun2017, Vol. 3 Issue 2, p216-230, 15p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of magnetic marketing dimensions to achieve the customer's perceived value: a prospective study of a sample of customers of Carrefour in the city of Dohuk. (English)
المؤلفون: عمر ياسين محمد ال
المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2019, Issue 58, p169-194, 25p
مصطلحات موضوعية: MARKET segmentation, ADVERTISING, TEST interpretation, DIMENSIONS
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Role of Public Relations in Framework of the Integrated Marketing Communications System. (English)
المؤلفون: السيد عبد الرحمن علي عبد الرحمن
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; 2020, Issue 27, p451-473, 34p
مصطلحات موضوعية: INTEGRATED marketing, TELECOMMUNICATION systems, PUBLIC relations, BRAND awareness, OCCUPATIONAL roles