يعرض 1 - 10 نتائج من 60 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.21s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of magnetic marketing dimensions to achieve the customer's perceived value: a prospective study of a sample of customers of Carrefour in the city of Dohuk. (English)

    المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2019, Issue 58, p169-194, 25p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Role of Public Relations in Framework of the Integrated Marketing Communications System. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; 2020, Issue 27, p451-473, 34p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: دور الرعاية االعالنية يف تسويق العالمة التجارية. (Arabic)

    المصدر: Journal of Al-Frahids Arts; 2021, Issue 46 Part 3, p306-322, 17p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Advertising policies and their role in increasing the market share: An applied study on Saleh Hussain Al Salama Group of Companies, Kingdom of Saudi Arabia. (English)

    المصدر: Journal of Economic Administrative & Legal Sciences; Jun2024, Vol. 8 Issue 7, p21-37, 17p