-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: مني عبد الرحمن حس
المصدر: REMAH Journal; Jul2024, Issue 99, p375-408, 34p
مصطلحات موضوعية: SUSTAINABILITY, MARKETING strategy, PINK, AWARENESS, ADVERTISING
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Réformes Economiques et Intégration en Economie Mondiale. (21):49
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Education and Progress Journal. (8):75
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: الحبيب ، ثابتي
المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2014 ، مج 3 ، ع 1 ، ص ص 50 - 59.
-
5دورية أكاديمية
المصدر: المجلة العالمية للتسويق الإسلامي .- 2015 ، مج 4 ، ع 2 ، ص ص 72 - 96.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: حاجي كريمة, دولي سعاد
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; jun2017, Vol. 3 Issue 2, p216-230, 15p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of magnetic marketing dimensions to achieve the customer's perceived value: a prospective study of a sample of customers of Carrefour in the city of Dohuk. (English)
المؤلفون: عمر ياسين محمد ال
المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2019, Issue 58, p169-194, 25p
مصطلحات موضوعية: MARKET segmentation, ADVERTISING, TEST interpretation, DIMENSIONS
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Role of Public Relations in Framework of the Integrated Marketing Communications System. (English)
المؤلفون: السيد عبد الرحمن علي عبد الرحمن
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; 2020, Issue 27, p451-473, 34p
مصطلحات موضوعية: INTEGRATED marketing, TELECOMMUNICATION systems, PUBLIC relations, BRAND awareness, OCCUPATIONAL roles
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: دور الرعاية االعالنية يف تسويق العالمة التجارية. (Arabic)
المؤلفون: Karim, Anas Adil, Ahmed, Raya Khahtan
المصدر: Journal of Al-Frahids Arts; 2021, Issue 46 Part 3, p306-322, 17p
مصطلحات موضوعية: BRANDING (Marketing), PUBLIC relations, AWARENESS advertising, ADVERTISING
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Advertising policies and their role in increasing the market share: An applied study on Saleh Hussain Al Salama Group of Companies, Kingdom of Saudi Arabia. (English)
المؤلفون: بندر عبد الرحيم ا
المصدر: Journal of Economic Administrative & Legal Sciences; Jun2024, Vol. 8 Issue 7, p21-37, 17p