يعرض 1 - 10 نتائج من 83 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.06s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Internal Marketing and its effect on Employee Engagement: An empirical study on a sample of commercial banks. (English)

    المؤلفون: عمار يوسف ضجر

    المصدر: Economic Sciences; 2021, Vol. 16 Issue 63, p162-178, 17p

    مصطلحات جغرافية: BASRAH (Iraq)

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of banking marketing strategies in achieving banking sustainability. (English)

    المصدر: Gharee for Economics & Administration Sciences; 2022, Vol. 18 Issue 3, p679-708, 30p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of Islamic banks in the marketing of endowment accounts. (English)

    المؤلفون: اليزر حسين خريوش

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2022, Vol. 11 Issue 2, p32-63, 32p

  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: 4(في تحسين ثقة العملاء: دراسة ميدانية في بنك القرض الشعبي Rs(دور المزيج التسويقي الجزائري (Arabic)

    المؤلفون: Samira, Siyahia, Sebti, Djeribi

    المصدر: Journal of Financial, Accounting & Managerial Studies; Dec2022, Vol. 9 Issue 2, p595-614, 20p

    مصطلحات جغرافية: ALGERIA

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of creativity strategy on the marketing mix of banking services. (English)

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2022, Issue 133, p245-262, 18p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: االبداع التسويقي يف القطاع املصريف اجلزائري - دراسة حالة: بنك الفالحة والتنمية الريفية (Arabic)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; dec2017, Vol. 3 Issue 4, p251-263, 13p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Effect of Total Quality Management on Marketing of Banking Service In a sample of private banks operating in Iraq. (English)

    المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2021, Issue 65, p76-95, 20p

    مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Relationship Marketing on Clients' Loyalty A Case Study of a Sample of Clients of Algerian Commercial Banks' in Annaba. (English)
    L’Impact du marketing relationnel sur la fidélité des clients. Etude appliquée sur un échantillon de clients de banques commerciales algériennes à Annaba. (French)

    المصدر: Al-Tawasul; 2019, Vol. 25 Issue 3, p434-452, 19p

    مصطلحات موضوعية: BANKING industry, RELATIONSHIP marketing, LOYALTY

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: ((Effect of e-marketing on quality of banking service)): A survey study for the views of a sample of workers in Rafidain government bank public administration. (English)

    المؤلفون: سناء رشيد محيسن

    المصدر: Iraqi Journal For Economic Sciences; 2018, Vol. 16 Issue 58, p109-141, 33p