-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hsu, Charles, Li, Xi, Ma, Zhiming, Phillips, Gordon M.
المصدر: Journal of Financial & Quantitative Analysis; Mar2023, Vol. 58 Issue 2, p711-745, 35p
مصطلحات موضوعية: ECONOMIC competition, BUSINESS analysts, DECISION making, COMMERCIAL products, INDUSTRIES, INVESTORS
الشركة/الكيان: INTERNATIONAL Business Machines Corp., APPLE Inc.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: MEGGINSON, WILLIAM L., MUELLER, PETER C.
المصدر: Academy of Management Perspectives; Feb2022, Vol. 36 Issue 1, p111-124, 14p
مصطلحات موضوعية: ECONOMIC competition, GOVERNMENT business enterprises, NET present value, MONOPOLIES, PRIVATIZATION, RENT, COMMERCIAL products
-
3دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Production Research; Sep2015, Vol. 53 Issue 17, p5369-5381, 13p, 2 Diagrams, 4 Charts
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kim, In Song, Liao, Steven, Imai, Kosuke
المصدر: American Journal of Political Science (John Wiley & Sons, Inc.); Jan2020, Vol. 64 Issue 1, p102-117, 16p, 5 Diagrams, 3 Graphs
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Seitkaziyeva, A., Issabayev, M., Raushanov, Y.
المصدر: Central Asian Economic Review; 2019, Vol. 5 Issue 128, p45-54, 10p
مصطلحات موضوعية: TECHNOLOGICAL innovations, EDUCATION research, TAXONOMY, ECONOMIC competition, COMMERCIAL products
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Katila, Riitta, Chen, Eric L.
المصدر: Administrative Science Quarterly; Dec2008, Vol. 53 Issue 4, p593-625, 33p, 8 Charts
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: DeSarbo, Wayne S., Grewal, Rajdeep
المصدر: Strategic Management Journal (John Wiley & Sons, Inc.) - 1980 to 2009; Jul2007, Vol. 28 Issue 7, p755-766, 12p, 3 Charts, 3 Graphs
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Wedel, Michel, Jie Zhang
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Nov2004, Vol. 41 Issue 4, p448-456, 9p, 4 Charts, 1 Graph
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Comm, Clare L., Mathaisel, Dennis F. X.
المصدر: Journal of Marketing Analytics; Dec2018, Vol. 6 Issue 4, p150-156, 7p
مصطلحات موضوعية: SUSTAINABLE development, MARKETING strategy, BUSINESSPEOPLE, ECONOMIC competition, COMMERCIAL products
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Heath, Timothy B., Chatterjee, Subimal
المصدر: Journal of Consumer Research; Dec95, Vol. 22 Issue 3, p268-284, 17p, 5 Charts, 4 Graphs
مصطلحات موضوعية: MARKETING research, PRODUCT quality, BRAND name products, CONSUMPTION (Economics), COMMERCIAL products, ECONOMIC competition, MARKET segmentation, BRANDING (Marketing)