-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Effects of Social Media Marketing on Customer Buying Intention in the Context of Entrepreneurial Firms: Brand Equity as a Mediator. (English)
المؤلفون: عالء الدين محمد خ, دانا العبد, جاسم الغصاونة, عال الحديد, نور صالح
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2023, Vol. 12 Issue 2, p14-43, 30p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL media in marketing, CONVENIENCE sampling (Statistics), BRAND equity, STRUCTURAL equation modeling, BRAND image, SOCIAL marketing
مصطلحات جغرافية: JORDAN
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Entrepreneurial Marketing on SME Performancewith Mediating Role: Entrepreneurial Behavior (Case Study: Selected IT Companies). (English)
با نقش ميانجى: رفتار كارآفر بنانه SME۵/؛J، تأثير بازاوبابى كارآفر بنائه بر عات()موزدهطالعه: ٠شركتهاى منتخب حوزه فتاووى اظ (Finnish)المؤلفون: هيترا ناظم, اهيرؤضا غليزاده مجد, سعود ىرذجى
المصدر: Journal of Research in Humanities; 2021, Vol. 28 Issue 1, p65-90, 26p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Women Entrepreneurship in the United Arab Emirates: Characteristics, Incentives, and Challenges. (English)
المؤلفون: وسيلة يعيش- أستاذ, ريضة سعيد الكتبي
المصدر: Al-Adab / Al-ādāb; Mar2024, Issue 148, p427-480, 54p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The Importance of arts Management and arts Entrepreneurship in the Creative Economy. (English)
المؤلفون: لطيفه عبد الرحمن
المصدر: Al-Academy; 2024, Issue 112, p405-424, 20p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The reality of the Entrepreneurship in Palestinian IT companies. (English)
المؤلفون: عماد يونس الصوالحي
المصدر: Journal of Economic Administrative & Legal Sciences; 2020, Vol. 4 Issue 1, p62-80, 19p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Hegemonic Conceptualizations of Empowerment in Entrepreneurship and Their Suitability for Collective Contexts. (English)
المؤلفون: برونوين وود, بوه ين نج, بتينا ليندا باستيان
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2022, Vol. 11 Issue 1, p13-47, 35p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The reality of the Administration of Saudi universities to achieve innovation and entrepreneurship in the light of the Kingdom's vision 2030 from the point of view of faculty members. (English)
المؤلفون: جواهر ثاني الرويلي, سيناريا كامل عبد الجبار
المصدر: Amman Arab University Journal; 2022 PERS, Vol. 7 Issue 3, Special section p252-276, 25p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of accompaniment programs in developing entrepreneurial skills, a case study of the Student Center Incubator (I2E) of the University of Tlemcen within the framework of Project 1275. (English)
المؤلفون: بلحاج رضوا ن, تابت أول العشعاشي وسيلة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; jun2024, Vol. 10 Issue 2, p198-213, 16p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Entrepreneurial Culture and Impediments to its Dissemination as Perceived by Elemantary School Science Teachers in Irbid, Jordan. (English)
المؤلفون: سميرة الشرمان
المصدر: Dirasat: Educational Sciences; 2024, Vol. 51 Issue 2, p135-148, 14p
مصطلحات موضوعية: ELEMENTARY schools, SCIENCE teachers, ENTREPRENEURSHIP, CURRICULUM
مصطلحات جغرافية: JORDAN
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: ncubators of Ideas for Applied Arts and its Role in Promoting Entrepreneurship at Taif University. (English)
المؤلفون: فيصل بن عبد الوها
المصدر: AmeSea International Journal; 2021, Vol. 7 Issue 27, p2124-2146, 23p