يعرض 1 - 10 نتائج من 58 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 2.06s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of the variables of the international marketing environment in the invasion of international markets. (English)

    المصدر: Roa Iktissadia Review; 2019, Issue 17, p359-374, 16p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of the variables of the international marketing environment in the invasion of international markets. (English)

    المصدر: Roa Iktissadia Review; 2019, p359-374, 16p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2019, Issue 58, p1-26, 25p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The globalization of electronics and its impact on international trade and marketing (theoretical study). (English)

    المؤلفون: شهب بفسل أ مد

    المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2021, Issue 66, p317-328, 12p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of the Franchise contract in the internatiobalization of brands. (English)

    المؤلفون: الهام جهاد صالح

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; Feb2023, Vol. 12 Issue 1, p113-145, 33p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Fashionista and Cultural Change: Exploring Gulf Cooperation Council Girls' Value System in the Globalized World: A field study in cultural anthropology. (English)

    المصدر: Journal of Arts & Social Sciences (JASS); 2023, Vol. 14 Issue 1, p27-41, 15p

    الشركة/الكيان: GULF Cooperation Council

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: العولمة وقوة الإدارة الدولية " دراسة استطلاعية لمجموعة منظمات الأعمال الدولية في جمهورية العراق (Arabic)

    المؤلفون: MAAROOF, Anas, OĞRAK, Abdullah

    المصدر: Rihan Journal for Science Publishing; 2022, Issue 21, p38-64, 27p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

    الشركة/الكيان: LC Waikiki (Company), KOTON (Company)

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Arab-Islamic Identity Problem in the Digital Age. (English)

    المؤلفون: تهاني الخطيب

    المصدر: Dirasat: Human & Social Sciences; 2024, Vol. 51 Issue 4, p172-189, 18p