-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Marketing Information System on Achieving the Competitive Advantage in Jordanian Food Factories. (English)
المؤلفون: محمد سالم الط ا ر
المصدر: Jordan Journal of Agricultural Sciences; 2019, Vol. 15 Issue 1, p15-33, 19p
مصطلحات موضوعية: INFORMATION storage & retrieval systems, COMPETITIVE advantage in business, FOOD processing plants, ACQUISITION of data, DATA analysis
مصطلحات جغرافية: JORDAN
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Marketing Intelligence on Enhancing Innovation: A Comparative Study between Service Sector Firms in Jordan and Saudi Arabia. (English)
المؤلفون: إياد عبد الفتاح ا
المصدر: University of Sharjah Journal for Humanities & Social Sciences; 2020, Vol. 17 Issue 1, p233-270, 38p
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Jordan Journal of Business Administration. 12(3):597
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Jordan Journal of Business Administration. 12(3):519
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Arab Journal of Science and Research Publishing. 2(5):102
-
6دورية أكاديمية
المصدر: International Islamic Marketing Association Journal. 5(1):33
-
7دورية أكاديمية
المصدر: International Islamic Marketing Association Journal. 5(1):93
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Dirasat: Administrative Sciences. 43(1):203
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Dirasat: Administrative Sciences. 43(1):185
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Agricultural Marketing in Improving Food Security in Jordan. (English)
المؤلفون: إحسان علي السالي
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Aug2022, Vol. 12 Issue 4, p486-493, 8p
مصطلحات موضوعية: FOOD security, AGRICULTURAL marketing, ADULT education workshops, DEMOGRAPHIC characteristics, FOOD marketing, FOOD prices
مصطلحات جغرافية: JORDAN