-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing efficiency of olive in South Sinai governorate. (English)
المؤلفون: El Khateb, Rabab A. M.
المصدر: Fayoum Journal of Agricultural Research & Development / Maǧallaẗ Al-Fayūm lil Buḥūṯ wa Al-Tanmiyyaẗ Al-Zirāʿiyyaẗ; Jul2024, Vol. 38 Issue 3, p443-453, 11p
مصطلحات موضوعية: MARKETING channels, MARKETING, LABOR costs, PRICES, AGRICULTURE, OLIVE
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: دالل سالمه أبوصي
المصدر: International Journal of Sports Science & Arts - Arabic; 2024, Vol. 76 Issue 2, p121-146, 26p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Public Relations and Marketing: Are they two aspects of marketing communication? A reading on the dimensions and levels of overlap. (English)
المؤلفون: بورحلة سليمان
المصدر: Journal of Science & Knowledge Horizons; 2023, Vol. 3 Issue 1, p178-214, 37p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The reality of quality marketing and its role in attracting subscribers to health clubs in Cairo Governorate. (English)
المؤلفون: سالي سعيد عبدة, زينب الدسوقي, نيرة عبد القادر م
المصدر: International Journal of Sports Science & Arts - Arabic; Apr2024, Vol. 77 Issue 1, p92-106, 15p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The reality of quality marketing and its role in attracting subscribers to health clubs in Cairo Governorate. (English)
المؤلفون: سالي سعيد عبدة ال, زينب الدسوقي, دينا محمود عبد ال
المصدر: International Journal of Sports Science & Arts - Arabic; Feb2024, Vol. 76 Issue 3, p60-72, 13p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: شيماء عبد المنصف
المصدر: Journal of Research in Developmental Social Work; Sep2023, Vol. 5 Issue 3, p200-215, 16p
مصطلحات موضوعية: MARKETING
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Social Media Platforms Impact on Integrated Marketing Communications: A Case Study of Yemen Mobile Phone Company. (English)
المؤلفون: فضل دمحم إبراهيم, معاذ حسن عبده امل
المصدر: Arts Magazine; Dec2023, Vol. 11 Issue 4, p659-701, 43p
مصطلحات موضوعية: INTERNET content, WEBSITE management, MARKETING, COMMUNICATION in marketing, CELL phones
مصطلحات جغرافية: YEMEN (Republic)
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The Modified Role of digital marketing in the relationship between the consumer's purchasing behavior and increasing the market share by applying to the Nile Company for soft water and natural juices. (English)
المؤلفون: أبوبكر عامر محمد لقم ة, محمد مختار إبراهيم أحمد, صديق عبد الرحمن شعيب صالح, مختار محمد خليل إبراهي م
المصدر: Rihan Journal for Science Publishing; 2023, Issue 42, p293-320, 28p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The impact of e-marketing on the quality of the insurance service Applied research in the National Insurance Company. (English)
المؤلفون: سهى عبد الحسن شيخ
المصدر: Accounting & Financial Studies Journal; 2022, Vol. 17 Issue 60, p146-158, 13p
مصطلحات موضوعية: INSURANCE companies, ELECTRONIC markets, MARKETING, QUALITY of service, FINANCIAL planning
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of marketing dexterity on sustainable competitive advantage. (English)
المؤلفون: فراس محمد العامر, الباحث فاطمه باس
المصدر: Journal of Baghdad College of Economic Sciences University; 2023, Issue 72, p49-68, 20p
مصطلحات موضوعية: RESEARCH personnel, MARKETING, INSURANCE agents, TEST validity, MARKETING planning, COMPETITIVE advantage in business
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)