يعرض 1 - 10 نتائج من 66 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.22s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The effect of the practice of the marketing mix of pharmaceutical companies and pharmacies on marketing deception from the point of view of the consumer in Hebron Governorate. (English)

    المؤلفون: فضل عيدة

    المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2022, Vol. 11 Issue 2, p64-88, 25p

    مصطلحات جغرافية: HEBRON (West Bank), PALESTINE

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: درجة تطبيق مربي النحل للأساليب الحديثة في خزن وتسويق منتجات النحل في محافظة نينوى / العراق. (Arabic)

    المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Jun2024, Vol. 15 Issue 2, p220-229, 10p

    مصطلحات موضوعية: BEEKEEPERS, ELECTRIC shock, ACQUISITION of data, QUESTIONNAIRES

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: اقتصاديات تسويق محصول المشمش وقياس الكفاء التسويقية والعوامل المؤثرة لها في صلاح الدين قضاء العلم انموذجا للموسم الانتاجي 2022. (Arabic)

    المؤلفون: Rahim, Firas Ibrahim

    المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Mar2024, Vol. 15 Issue 1, p1-13, 13p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: An Economic Study of the Production and Marketing Losses of the Potato Crop in Dakahlia Governorate. (English)

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Feb2023, Vol. 14 Issue 2, p79-86, 8p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The effect of pink marketing on the purchase decision of female students of the Community College for Girls in Khamis Mushayt. (English)

    المؤلفون: رقيةمحمد محمد أح

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Jun2021, Vol. 10 Issue 3, p603-613, 11p

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact Of Internal Marketing Dimensions On Improving Performance A Case Study On National Company For Food. (English)

    المصدر: Roa Iktissadia Review; 2021, Vol. 11 Issue 1, p699-712, 14p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of green marketing in achieving sustainable development (A case study of the Fahd Al-Medhath electricity corporation). (English)

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Feb2021, Vol. 10 Issue 1, p46-56, 11p

  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Impact of the internal marketing application on quality of the local public service A study on a sample of the employees of Sidi Issa municipality. (English)

    المصدر: Roa Iktissadia Review; 2021, Vol. 11 Issue 1, p465-480, 16p