-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of the practice of the marketing mix of pharmaceutical companies and pharmacies on marketing deception from the point of view of the consumer in Hebron Governorate. (English)
المؤلفون: فضل عيدة
المصدر: International Journal of Islamic Marketing; May2022, Vol. 11 Issue 2, p64-88, 25p
مصطلحات موضوعية: PHARMACEUTICAL industry, STANDARD deviations, DECEPTION, STATISTICAL sampling, QUESTIONNAIRES, MARKETING mix
مصطلحات جغرافية: HEBRON (West Bank), PALESTINE
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: درجة تطبيق مربي النحل للأساليب الحديثة في خزن وتسويق منتجات النحل في محافظة نينوى / العراق. (Arabic)
المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Jun2024, Vol. 15 Issue 2, p220-229, 10p
مصطلحات موضوعية: BEEKEEPERS, ELECTRIC shock, ACQUISITION of data, QUESTIONNAIRES
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: اقتصاديات تسويق محصول المشمش وقياس الكفاء التسويقية والعوامل المؤثرة لها في صلاح الدين قضاء العلم انموذجا للموسم الانتاجي 2022. (Arabic)
المؤلفون: Rahim, Firas Ibrahim
المصدر: Journal of Kirkuk University for Agricultural Sciences; Mar2024, Vol. 15 Issue 1, p1-13, 13p
مصطلحات موضوعية: MARKETING margin, CROPS, MARKETING costs, QUESTIONNAIRES, RETAIL stores
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: An Economic Study of the Production and Marketing Losses of the Potato Crop in Dakahlia Governorate. (English)
المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Feb2023, Vol. 14 Issue 2, p79-86, 8p
مصطلحات موضوعية: PRODUCTION losses, CROP losses, POTATO growers, CROP yields, QUESTIONNAIRES
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of pink marketing on the purchase decision of female students of the Community College for Girls in Khamis Mushayt. (English)
المؤلفون: رقيةمحمد محمد أح
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Jun2021, Vol. 10 Issue 3, p603-613, 11p
مصطلحات موضوعية: COMMUNITY college students, PINK, COMMUNITY colleges, QUESTIONNAIRES, UNIVERSITY towns, PUBLIC universities & colleges
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: A proposed model for measuring the impact of digital marketing on consumer purchasing trends with brand credibility as an intermediate variable. (English)
المؤلفون: معتز طلعت محمد عب, نايف اليق جدوع ال, معتصم عقاب املسع
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Oct2020, Vol. 9 Issue 2, p333-350, 18p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, QUESTIONNAIRES, SALES, TELECOMMUNICATION, CONSUMERS
مصطلحات جغرافية: RIYADH (Saudi Arabia), SAUDI Arabia
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact Of Internal Marketing Dimensions On Improving Performance A Case Study On National Company For Food. (English)
المؤلفون: ماجد قاسم عبده ال, امساء امحد الصرب
المصدر: Roa Iktissadia Review; 2021, Vol. 11 Issue 1, p699-712, 14p
مصطلحات موضوعية: INTERNAL marketing, EMPLOYEE recruitment, QUESTIONNAIRES, HYPOTHESIS, PARTICIPATION
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of green marketing in achieving sustainable development (A case study of the Fahd Al-Medhath electricity corporation). (English)
المؤلفون: هبه الزبير عبد ام
المصدر: Global Journal of Economics & Business; Feb2021, Vol. 10 Issue 1, p46-56, 11p
مصطلحات موضوعية: MARKETING mix, SUSTAINABLE development, GREEN marketing, QUESTIONNAIRES, ELECTRICITY, AWARENESS
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: أ. م. د. ربيع ياسين
المصدر: Al-Dananeer; 2021, Vol. 1 Issue 23, p81-107, 27p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER satisfaction, PRIVATE banks, RELATIONSHIP marketing, BANKING industry, QUESTIONNAIRES, INTERNAL marketing, MARKET orientation
مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Impact of the internal marketing application on quality of the local public service A study on a sample of the employees of Sidi Issa municipality. (English)
المصدر: Roa Iktissadia Review; 2021, Vol. 11 Issue 1, p465-480, 16p
مصطلحات موضوعية: INTERNAL marketing, MUNICIPAL services, GOAL (Psychology), CITIES & towns, QUESTIONNAIRES