-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The absence of environmental awareness in the Kingdom of Saudi Arabia and its impact on green marketing in light of the Kingdom's vision 2030. (English)
المصدر: Journal of Economic Administrative & Legal Sciences; Feb2022, Vol. 6 Issue 4, p1-23, 23p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Marketing Intelligence on Enhancing Innovation: A Comparative Study between Service Sector Firms in Jordan and Saudi Arabia. (English)
المؤلفون: إياد عبد الفتاح ا
المصدر: University of Sharjah Journal for Humanities & Social Sciences; 2020, Vol. 17 Issue 1, p233-270, 38p
-
3دورية أكاديمية
المصدر: International Islamic Marketing Association Journal. 5(1):72
-
4دورية أكاديمية
المصدر: International Interdisciplinary Journal of Education. 4(4):1
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Arabic and Human Sciences. 8(3):1545
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Humanities and Social Studies. (31):187
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Impact of Using Marketing Public Relations on Brand Equity A Study on Customers of Diary Companies Working In KSA. (English)
المؤلفون: حمد بن ناصر الموسى
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Apr-Jun2018, Issue 19, p93-122, 32p
-
8دورية أكاديمية
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: جوهري ، عزة فاروق
المصدر: الاتجاهات الحديثة في المكتبات و المعلومات .- 2013 ، مج 20 ، ع 40 ، ص ص 275 - 315.
-
10دورية أكاديمية
المصدر: مجلة العلوم الإدارية و الاقتصادية .- 2013 ، مج 6 ، ع 2 ، ص ص 157 - 199.