-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Shankar, Venkatesh, Grewal, Dhruv, Sunder, Sarang, Fossen, Beth, Peters, Kay, Agarwal, Amit
المصدر: In International Journal of Research in Marketing June 2022 39(2):541-565
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Peters, Kay, Nakata, Cheryl, Hewett, Kelly
المصدر: Journal of International Marketing; Jun2023, Vol. 31 Issue 2, p1-5, 5p, 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph
مصطلحات موضوعية: EXPORT marketing, CONSUMER behavior, CUSTOMER relations, THEORY-practice relationship, ADVERTISING, MARKETING
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Naik Prasad A., Peters Kay
المصدر: GfK Marketing Intelligence Review, Vol 7, Iss 1, Pp 34-41 (2015)
مصطلحات موضوعية: Crossmedia, Synergy, Advertising, Online and Off-line Media, Integrated Marketing, Advertising Effects, Media Planning, Budget Allocation, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Peters, Kay, Chen, Yubo, Kaplan, Andreas M., Ognibeni, Björn, Pauwels, Koen
المصدر: In Journal of Interactive Marketing November 2013 27(4):281-298
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Feld, Sebastian, Frenzen, Heiko, Krafft, Manfred, Peters, Kay, Verhoef, Peter C.
المصدر: In International Journal of Research in Marketing June 2013 30(2):143-159
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: BRUCE, NORRIS I., PETERS, KAY, NAIK, PRASAD A.
المصدر: Journal of Marketing Research, 2012 Dec 01. 49(6), 793-806.
URL الوصول: http://dx.doi.org/10.1509/jmr.11.0060
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: ARAVINDAKSHAN, ASHWIN, PETERS, KAY, NAIK, PRASAD A.
المصدر: Journal of Marketing Research, 2012 Feb 01. 49(1), 1-14.
URL الوصول: http://dx.doi.org/10.1509/jmr.10.0029
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Naik, Prasad A., Peters, Kay
المصدر: In Journal of Interactive Marketing 2009 23(4):288-299
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Peters, Kay
المصدر: Transactions of the Kansas Academy of Science (1903-), 1959 Apr 01. 62(1), 15-20.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3626501
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Albers, Sönke, Peters, Kay
المصدر: Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis, 1997 Jan 01. 19(2), 69-80.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41918791