-
1
المصدر: School Library Research, v25 2022. 22 pp.
Peer Reviewed: Y
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research; Tests/Questionnaires
-
2
المصدر: Higher Education Studies, v12 n1 p26-45 2022. 20 pp.
Peer Reviewed: Y
Descriptors:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
3
المصدر: Journal of Education and Learning, v9 n1 p1-15 2020. 15 pp.
Peer Reviewed: Y
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
4
المصدر: Reading Improvement, v57 n4 p161-172 Dec 2020. 12 pp.
Peer Reviewed: Y
Descriptors:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Descriptive
-
5
المصدر: Education, v140 n2 p87-99 Mar 2020. 13 pp.
Peer Reviewed: Y
Descriptors:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Descriptive
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Wang, XiaoyueAff1, Aff2, Shaw, Erin L., Westbrook, Cherie J., Bedard-Haughn, Angela
المصدر: Wetlands: Official Scholarly Journal of the Society of Wetland Scientists. 38(5):1017-1032
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Kim, Jihie, Shaw, Erin, Wyner, Saul, Kim, Taehwan, Li, Jia
المصدر: Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society. 32(32)
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/9tg4362n
-
8
المصدر: Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, v11 n3 p267-86 2002. 20 pp.
Peer Reviewed: Y
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Descriptive
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kim, Jihie, Shaw, Erin
المصدر: Artificial Intelligence Review: An International Science and Engineering Journal. January 2014 41(1):97-112
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Wang, Ning, Johnson, W. Lewis, Mayer, Richard E., Rizzo, Paola, Shaw, Erin, Collins, Heather
المصدر: In International Journal of Human - Computer Studies 2008 66(2):98-112