-
1كتاب
المؤلفون: Hazen, Ben, author, Confente, Ilenia, author, Pellathy, Daniel, author, Russo, Ivan, author
المصدر: Circular Economy Supply Chains: From Chains to Systems
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Herrando, CarolinaAff3, Kuhn, Marc M.Aff4, Köpsel, AnneAff4, Österle, BenjaminAff5
المساهمون: Jochims, Bruna, editorAff1, Allen, Juliann, editorAff2
المصدر: Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs : Proceedings of the 2022 AMS Annual Conference, May 25-27, Monterey, CA, USA. :363-364
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Thiess, TiemoAff10, Müller, OliverAff11
المساهمون: van der Aalst, Wil, Series EditorAff1, Mylopoulos, John, Series EditorAff2, Rosemann, Michael, Series EditorAff3, Shaw, Michael J., Series EditorAff4, Szyperski, Clemens, Series EditorAff5, Buchmann, Robert Andrei, editorAff6, Polini, Andrea, editorAff7, Johansson, Björn, editorAff8, Karagiannis, Dimitris, editorAff9
المصدر: Perspectives in Business Informatics Research : 19th International Conference on Business Informatics Research, BIR 2020, Vienna, Austria, September 21–23, 2020, Proceedings. 398:191-204
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Mandt, TobiasAff2
المساهمون: Mandt, TobiasAff1
المصدر: Dependence in Buyer-Supplier Relationships. :19-50
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Österle, BenjaminAff3, Kuhn, Marc M.Aff3
المساهمون: Academy of Marketing Science, Stieler, Maximilian, editorAff2
المصدر: Creating Marketing Magic and Innovative Future Marketing Trends : Proceedings of the 2016 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :729-742
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Naumann, EarlAff1, Jackson, Donald W., Jr.Aff2, Tax, Stephen S.Aff2
المساهمون: Crittenden, Victoria L., editorAff11
المصدر: Proceedings of the 1992 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :57-60
-
7كتاب إلكتروني
المساهمون: Alhajj, Reda, editorAff1, Rokne, Jon, editorAff2
المصدر: Encyclopedia of Social Network Analysis and Mining. :1067-1067
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Anant, BashyamAff3, Karmarkar, Uday S.Aff4
المساهمون: Apte, Uday, editorAff1, Karmarkar, Uday, editorAff2
المصدر: Managing in the Information Economy : Current Research Issues. 1:305-334
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Simon Hall
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Digital media, Industrial marketing, Industrial marketing--Technological innovations, Industrial marketing--Data processing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Direct, BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Richard K. Miller, Kelli Washington
نوع المادة: eBook.