يعرض 1 - 10 نتائج من 198 نتيجة بحث عن '"Industrial marketing"', وقت الاستعلام: 1.82s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Herrando, CarolinaAff3, Kuhn, Marc M.Aff4, Köpsel, AnneAff4, Österle, BenjaminAff5

    المساهمون: Jochims, Bruna, editorAff1, Allen, Juliann, editorAff2

    المصدر: Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs : Proceedings of the 2022 AMS Annual Conference, May 25-27, Monterey, CA, USA. :363-364

  3. 3
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Thiess, TiemoAff10, Müller, OliverAff11

    المساهمون: van der Aalst, Wil, Series EditorAff1, Mylopoulos, John, Series EditorAff2, Rosemann, Michael, Series EditorAff3, Shaw, Michael J., Series EditorAff4, Szyperski, Clemens, Series EditorAff5, Buchmann, Robert Andrei, editorAff6, Polini, Andrea, editorAff7, Johansson, Björn, editorAff8, Karagiannis, Dimitris, editorAff9

    المصدر: Perspectives in Business Informatics Research : 19th International Conference on Business Informatics Research, BIR 2020, Vienna, Austria, September 21–23, 2020, Proceedings. 398:191-204

  4. 4
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Mandt, TobiasAff2

    المساهمون: Mandt, TobiasAff1

    المصدر: Dependence in Buyer-Supplier Relationships. :19-50

  5. 5
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Österle, BenjaminAff3, Kuhn, Marc M.Aff3

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Stieler, Maximilian, editorAff2

    المصدر: Creating Marketing Magic and Innovative Future Marketing Trends : Proceedings of the 2016 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :729-742

  6. 6
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Naumann, EarlAff1, Jackson, Donald W., Jr.Aff2, Tax, Stephen S.Aff2

    المساهمون: Crittenden, Victoria L., editorAff11

    المصدر: Proceedings of the 1992 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :57-60

  7. 7
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Alhajj, Reda, editorAff1, Rokne, Jon, editorAff2

    المصدر: Encyclopedia of Social Network Analysis and Mining. :1067-1067

  8. 8
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Anant, BashyamAff3, Karmarkar, Uday S.Aff4

    المساهمون: Apte, Uday, editorAff1, Karmarkar, Uday, editorAff2

    المصدر: Managing in the Information Economy : Current Research Issues. 1:305-334

  9. 9
  10. 10