-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Shulga, Lenna V., Busser, James A., Bai, Billy, Kim, Hyelin
المصدر: Journal of Advertising; Jan-Mar2023, Vol. 52 Issue 1, p5-23, 19p, 2 Diagrams, 6 Charts
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER cocreation, CONSUMER behavior, HAWTHORNE effect, ADVERTISING, INTERACTIVE marketing, BRAND loyalty
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Kucuk, S. UmitAff3
المساهمون: Stewart, David W., Series EditorAff1, Kucuk, S. UmitAff2
المصدر: Visualizing Marketing : From Abstract to Intuitive. :73-102
-
3مؤتمر
المؤلفون: Tu, Jui-che, Chen, Yu-Yin, Chen, Shih-Chung
المصدر: 2017 International Conference on Applied System Innovation (ICASI) Applied System Innovation (ICASI), 2017 International Conference on. :443-445 May, 2017
Relation: 2017 International Conference on Applied System Innovation (ICASI)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: L. G. Akhmaeva
المصدر: Цифровая социология, Vol 4, Iss 4, Pp 92-101 (2022)
مصطلحات موضوعية: interactive marketing communications, marketing, advertising, content formats, mobile internet, 5g technology, ar technology, vr technology, Sociology (General), HM401-1281
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية
المصدر: Psychology & Psychiatry Journal; 5/3/2024, p187-187, 1p
مصطلحات موضوعية: BRAND communities, INTERACTIVE marketing, PSYCHOLOGICAL ownership, CUSTOMER cocreation, BRAND loyalty, AFFECT (Psychology)
مصطلحات جغرافية: HANGZHOU (China)
الشركة/الكيان: ZHEJIANG University (Hangzhou, China)
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Amazeen, Michelle A.
المصدر: Journalism & Mass Communication Quarterly; Dec2021, Vol. 98 Issue 4, p1129-1156, 28p
مصطلحات موضوعية: NATIVE advertising, ADVERTISING, INTERACTIVE marketing, INTERNET advertising, ONLINE journalism
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: L. G. Akhmaeva
المصدر: Вестник университета, Vol 0, Iss 5, Pp 49-57 (2020)
مصطلحات موضوعية: marketing, advertising, interactive marketing communications, voice assistants, advertising integrations, promotion methods, voice control, voice input, Sociology (General), HM401-1281, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Xuan Cu Le, Nguyen, Tran Hung
المصدر: Asian Journal of Business Research; 2021, Vol. 11 Issue 3, p14-32, 19p
مصطلحات موضوعية: LOCATION marketing, ADVERTISING effectiveness, INTERACTIVE marketing, MARKETING channels, ADVERTISING
مصطلحات جغرافية: VIETNAM
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Torrance, Jamie, John, Bev, Greville, James, O'Hanrahan, Marie, Davies, Nyle, Roderique-Davies, Gareth
المصدر: BMC Public Health; 4/13/2021, Vol. 21 Issue 1, p1-13, 13p, 1 Diagram, 1 Chart
مصطلحات موضوعية: GAMBLING, ADVERTISING, INTERACTIVE marketing, HARM reduction, PUBLIC health
مصطلحات جغرافية: UNITED Kingdom, AUSTRALIA
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Puccinelli, Nancy M., Wilcox, Keith, Grewal, Dhruv
المصدر: Journal of Marketing; Mar2015, Vol. 79 Issue 2, p1-18, 18p, 1 Color Photograph, 1 Black and White Photograph, 1 Diagram, 3 Charts, 1 Graph