-
1كتاب إلكتروني
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ricky McKenna
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Sales management, Advertising media planning
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Distribution
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Sonja Ulrike Klug
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Communication in organizations, Strategic planning, Leadership, Advertising media planning
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Business Communication / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Strategic Planning, BUSINESS & ECONOMICS / Leadership
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ricky McKenna
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Sales management, Advertising media planning
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Distribution
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Runa Strott
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Advertising media planning, Telemarketing, Internet marketing, Marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Larry D. Kelley, Kim Bartel Sheehan
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Advertising media planning, Advertising--Management, Relationship marketing, Digital media
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Gerrit Hornung, Ralf Müller-Terpitz
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Information technology—Law and legislation, Mass media—Law and legislation, Communication, Advertising media planning, Computers—Law and legislation
تصنيفات: LAW / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, COMPUTERS / General, LAW / Science & Technology, SOCIAL SCIENCE / Media Studies
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Jan Krone, Tassilo Pellegrini
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Communication, Advertising media planning
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Carol J. Pardun, Beth E. Barnes, Sheri J. Broyles
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Advertising campaigns--Planning, Marketing research, Advertising--Management, Advertising media planning
تصنيفات: LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Communication Studies, BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Media & Communications, SOCIAL SCIENCE / Media Studies
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Petr Szczepanik, Pavel Zahrádka, Jakub Macek, Paul Stepan
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Advertising media planning, Mass media, Europe—Politics and government, Information technology—Law and legislation, Mass media—Law and legislation, Motion picture plays, European
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, LAW / General, PERFORMING ARTS / Film / General, PERFORMING ARTS / Television / General, SOCIAL SCIENCE / Media Studies, POLITICAL SCIENCE / World / European