-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Jiang, Zhihui Will (ORCID
0000-0002-7512-6420 ), Zhang, Lawrence Jun (ORCID0000-0003-1025-1746 ), Mohamed, Naashia (ORCID0000-0002-1362-0992 )المصدر: RELC Journal: A Journal of Language Teaching and Research. Aug 2022 53(2):371-390.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 20
Descriptors: English (Second Language), Second Language Learning, Second Language Instruction, Code Switching (Language), Native Language, Student Attitudes, Language Proficiency, Language Usage, Chinese, Majors (Students), Nonmajors, College Freshmen, College Faculty, Foreign Countries, Teacher Attitudes, Teaching Methods
مصطلحات جغرافية: China
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jin, Yinxing (ORCID
0000-0002-8662-891X ), Zhang, Lawrence Jun (ORCID0000-0003-1025-1746 )المصدر: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. 2021 24(7):948-962.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: Second Language Learning, Second Language Instruction, English (Second Language), Native Language, Chinese, High School Students, Measures (Individuals), Student Attitudes, Path Analysis, Scores, Academic Achievement, Foreign Countries, Language Tests, Learning Motivation, Teacher Student Relationship, Peer Relationship
مصطلحات جغرافية: China
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jiang, Anne Li, Zhang, Lawrence Jun (ORCID
0000-0003-1025-1746 )المصدر: Language and Education. 2019 33(4):322-339.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: English (Second Language), Language of Instruction, Language Teachers, College Faculty, College Students, Learner Engagement, Second Language Learning, Foreign Countries, Learning Activities, Language Usage, Code Switching (Language), Chinese, Student Attitudes, Interaction, Student Participation, Cooperative Learning, Role Models
مصطلحات جغرافية: China
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Sun, Peijian Paul, Zhang, Lawrence Jun (ORCID
0000-0003-1025-1746 ), Gray, Susan M.المصدر: Asia-Pacific Education Researcher. Aug 2016 25(4):593-604.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhang, Lawrence Jun
المصدر: TESOL Quarterly: A Journal for Teachers of English to Speakers of Other Languages and of Standard English as a Second Dialect. Jun 2010 44(2):320-353.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 34
Descriptors: Reading Comprehension, Applied Linguistics, Learning Strategies, Global Approach, Metacognition, English (Second Language), Teaching Methods, Second Language Learning, Chinese, Native Speakers, Interviews, College Students, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: China
URL الوصول: http://onlinelibrary.wiley.com/journal/10.1002/(ISSN)1545-7249
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.