-
1
المؤلفون: Katarzyna Śmiałowicz
نوع المادة: eBook.
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Business Communication / General
-
2
المؤلفون: José M. Álvarez-Monzoncillo
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Communication in marketing, Advertising--Planning, Social media, Marketing, Influence (Psychology)
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Multilevel, BUSINESS & ECONOMICS / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / General, BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Media & Communications
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Robyn Blakeman
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Communication in marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Communication Studies
-
4كتاب إلكتروني
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Emily Hund
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Internet personalities, Influence (Psychology), Social media--Economic aspects, Internet marketing, Social media--Authorship, Authenticity (Philosophy) in mass media, Communication in marketing
تصنيفات: SOCIAL SCIENCE / Media Studies, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Digital Marketing, COMPUTERS / Internet / Social Media, SOCIAL SCIENCE / Popular Culture
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Chris Fill, Sarah Turnbull
نوع المادة: eBook.
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion, BUSINESS & ECONOMICS / Business Communication / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Larry Percy
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Communication in marketing, Strategic planning
-
8كتاب إلكتروني
-
9كتاب إلكتروني
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Bert Thobokholt, Barry de Waal, Martin Westbeek
نوع المادة: eBook.
الموضوعات: Communication in marketing
تصنيفات: BUSINESS & ECONOMICS / Business Communication / General, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, BUSINESS & ECONOMICS / Strategic Planning