-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Chikweche, Tendai, Lappeman, James, Egan, Paul
المصدر: International Journal of Market Research; Sep2023, Vol. 65 Issue 5, p597-621, 25p, 2 Diagrams, 1 Chart
مصطلحات موضوعية: PYRAMIDS, MARKETING research, CONSUMER research, EMPIRICAL research
مصطلحات جغرافية: AFRICA
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Arnould, Eric, Soila, Tuomas, Hietanen, Joel, Huotari, Ilmari, Pantzar, Mika
المصدر: Marketing Theory; Jun2024, Vol. 24 Issue 2, p193-203, 11p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERISM, CONSUMER research, MARKETING research, DEBT
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sarstedt, Marko, Adler, Susanne J., Rau, Lea, Schmitt, Bernd
المصدر: Psychology & Marketing; Jun2024, Vol. 41 Issue 6, p1254-1270, 17p
مصطلحات موضوعية: LANGUAGE models, DATA, CONSUMER research, MARKETING research, GENERATIVE artificial intelligence, CHATGPT, HUMAN behavior, DATA analysis
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Schöps, Jonathan David, Jaufenthaler, Philipp
المصدر: Qualitative Market Research: An International Journal; 2024, Vol. 27 Issue 3, p495-514, 20p
مصطلحات موضوعية: SEMANTIC network analysis, PRAGMATICS, MARKETING research, CONSUMER research, DIGITAL technology, RESEARCH personnel
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Tyron Rakeiora Love, C. Michael Hall
المصدر: Knowledge, Vol 4, Iss 2, Pp 321-330 (2024)
مصطلحات موضوعية: indigenous knowledges, indigenous peoples, indigenous research, marketing research, consumer research, business research, Electronic computers. Computer science, QA75.5-76.95
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Carlini, Joan, Robertson, Julia
المصدر: International Journal of Market Research; Mar/May2023, Vol. 65 Issue 2/3, p215-236, 22p, 3 Charts
مصطلحات موضوعية: BUSINESS partnerships, CONSUMER research, MARKETING research, CONSUMERS, SELF-efficacy
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ozanne, Julie L., Davis, Brennan, Blocker, Christopher P., DeBerry-Spence, Benét, Gann, Rebecca Ballenger
المصدر: Journal of Public Policy & Marketing; Jul2024, Vol. 43 Issue 3, p191-206, 16p
مصطلحات موضوعية: TASK forces, CONSUMER research, MARKETING research, RESEARCH personnel, SOCIAL marketing, AMERICAN consumers
الشركة/الكيان: AMERICAN Marketing Association
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Hietanen, Joel, Andéhn, Mikael, Wickström, Alice, Takala, Pilvi
المصدر: Journal of Marketing Management; Nov2022, Vol. 38 Issue 15/16, p1756-1776, 21p, 6 Color Photographs
مصطلحات موضوعية: VIDEO recording, AFFECT (Psychology), DESIRE, CONSUMER research, MARKETING research
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hartmann, Benjamin J., Ostberg, Jacob
المصدر: Journal of Marketing Management; Nov2022, Vol. 38 Issue 15/16, p1796-1809, 14p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERISM, BILLBOARDS, CONSUMER culture theory, MARKETING research, CONSUMER research
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Scott, Rebecca, Williams Bradford, Tonya
المصدر: Journal of Marketing Management; Nov2022, Vol. 38 Issue 15/16, p1651-1671, 21p, 3 Color Photographs, 1 Diagram, 1 Chart
مصطلحات موضوعية: ORGAN donors, CONSUMER research, MARKETING research, ALLOCATION of organs, tissues, etc., ACQUISITION of data, ARTISTS