-
1
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing Opportunities as Entry to Enhance Customer Value A Pilot Study of the Opining of a Specimen of Workers for a Number of Quick Meals Restaurants in the City of Mosul. (English)
المؤلفون: الء جمال الدين ال, ليلى جارهللا خلي
المصدر: Journal of Kirkuk University for Administrative & Economic Sciences; 2022, Vol. 12 Issue 1, p45-64, 20p
مصطلحات موضوعية: FAST food restaurants, MARKETING, MARKET value, CONSUMERS
مصطلحات جغرافية: MOSUL (Iraq)
-
3
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: عداد ، رشيدة
المصدر: الحكمة .- 2012 ، مج 4 ، ع 11 ، ص ص 222 - 239.
-
5دورية أكاديمية
المصدر: International Islamic Marketing Association Journal. 6(1):30
-
6دورية أكاديمية
المصدر: International Islamic Marketing Association Journal. 5(3):5
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Social Studies. 22(48):59
-
8
-
9
-
10