-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: F. Javier Miranda, Antonio Chamorro-Mera
المصدر: Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 15, Iss 1, Pp 1-209 (2024)
مصطلحات موضوعية: collaborative technologies, COVID-19, higher education, research team, work team., Economics as a science, HB71-74, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Carmen Zarco, Alberto Robles, Javier Valls-Prieto, Oscar Cordon
المصدر: Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 28, Iss 1, Pp 59-76 (2024)
مصطلحات موضوعية: COVID-19, Sustainable brand health communication, Social media, Discourse analysis, Hashtags, Social network analysis and visualization, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2444-9709
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Maria Cunha, Isabel Oliveira, Jorge Figueiredo, António Cardoso, Manuel Pereira
المصدر: European Journal of Management Issues, Vol 32, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Generation Z Social, Generation Z, networks, Employee perception, work environment, COVID-19, Business, HF5001-6182, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Peter Fred Ojochide, Adeniyi Mojisola Mubo, Peter Adeshola Oluwaseyi, Adeoti Sarah Bunmi, Decster Lydia Ineba
المصدر: Innovative Marketing, Vol 19, Iss 3, Pp 114-122 (2023)
مصطلحات موضوعية: COVID-19, e-service quality, electronic commerce, Internet, Nigeria, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Benbekhti Seyf Eddine, Hadjer Boulila, mohamed Benbouziane
المصدر: المجلة الدولية للأداء الاقتصادي, Vol 6, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: Islamic stocks, safe haven, M-DCC GARCH model, covid-19, Commercial geography. Economic geography, HF1021-1027, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahmad Ikhwan Setiawan
المصدر: Innovative Marketing, Vol 19, Iss 1, Pp 86-100 (2023)
مصطلحات موضوعية: 5As stages, corporate response, Covid-19, culinary businesses, e-advocacy, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Norzaidi Mohd Daud, Raja Nur Hannah Fatimah Raja Mohd Hashimb, Anis Irdina Yang Asri, Nurul Haslinda Mohd Azmaruza, Syed Amir Zakir Syed Azizi
المصدر: Tržište, Vol 35, Iss 1, Pp 77-92 (2023)
مصطلحات موضوعية: information commerce usage, purchase intention, purchase decision, COVID-19, university students, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Tržište, Vol 35, Iss 2, Pp 251-266 (2023)
مصطلحات موضوعية: Covid-19, Regulatory Focus Theory, Theory of Planned Behavior, facilitators, distractors, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Marjorie Riofrio-Carbajal, Heber Luis Olavarria-Benavides, Daniel Amadeo Robles-Fabian, Franklin Cordova-Buiza
المصدر: Innovative Marketing, Vol 19, Iss 1, Pp 37-47 (2023)
مصطلحات موضوعية: Covid-19, management, marketing, natural protected area, sustainability, tourism perception, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Harish Babu, Susheel Yadav
المصدر: Supply Chain Analytics, Vol 3, Iss , Pp 100023- (2023)
مصطلحات موضوعية: Supply chain risk management, Fuzzy set theory, Small and Medium Enterprises, Risk assessment, Covid-19, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource